דפי מידע

יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

סרטי בכורה השבוע בארץ - 5 באוגוסט



השבוע מגיעים אלינו ארבעה סרטים, שלושה מהם קומדיות ואחד סרט הרפתקאות לילדים. הראשון הוא סרט אנימציה מצליח על נבל-על שרוצה לגנוב את הירח בסרט "גנוב על הירח".השני הוא קומדיה על משפחה של זוג הורים לסביות שילדיהם מוצאים את אביהם הביולוגי ומכניסים אותו למשפחה בסרט "הילדים בסדר". השלישי הוא הנציגות הישראלית בקומדיות, הסרט  "זוהי סדום" של היוצרים והשחקנים מ"ארץ נהדרת" אני מאוד מקווה שזה יהיה טוב מחזיק אצבעות. האחרון הוא סרט ילדים בשם "מסביב לעולם בחמישים שנה" על הרפתקאותיו של צב הים סמי  מסביב לעולם.


הסרט זוהי סדום הוא הסרט החדש של החבורה מארץ נהדרת. אני מאוד סקרן לראות האם הם הצליחו להעביר את היכולת שלהם להצחיק אותנו מהמסך הקטן אל המסך הגדול. בסרט משחקים כל צוות השחקנים של התכנית, דב נבון מהצוות המקורי חזר לתפקיד הצדיק ואל כולם התווסף לו מוטי קרישנבאום כאברהם אבינו,  כולם ינסו להצחיק אותנו כנראה בהצלחה.

ז'אנר: קומדיה

עלילה: הסרט יעסוק בימיה האחרונים של העיר סדום מרכז ההימורים, הסקס והשחיתות בתקופת המקרא. כמה נחמד שבתקופת המקרא של 'ארץ נהדרת' אייל קיציס הוא אלוהים.

שחקנים: דב נבוןטל פרידמןאלי פינישעלמה זקאסי כהן, אורנה בנאי,מריאנו אידלמןיובל סמו ,מאור כהן איל קיציס ומוטי קירשנבאום.

במאי : מולי שגב, אדם סנדרסון.


                                                                                                                                              


גנוב על הירח (לא מחבב את התרגום) הוא סרט אנימציה חדש שרץ בהצלחה רבה כבר מספר שבועות בארה"ב . השחקנים שמשתפים את קולם בסרט הם סטיב קארל וגייסון סיגל ועד מספר קומיקאים מוכשרים נוספים. הקהל וגם המבקרים מאוד אהבו את הסרט כך שאם ראיתם כבר את צעצוע של סיפור זה הסרט הבא שאתם רוצים לראות.

עלילהגרו הוא נבל העל מספר שתיים בעולם. והוא מתכנן לגנוב את הירח בעזרת גאג'טים מתקדמים וצבא של קלחי תירס ששונו גנטית. הוא צריך לעלות בחוכמתו על יריבו הגדול ווקטור נבל העל מספר אחד בעולם. אבל התוכניות משתנות כאשר שלוש ילדות יתומות מאמצות אותו בתור אביהם.

במאים: פייר קופין,כריס רנוד

שחקנים: סטיב קארל, ג'ייסון סיגל, ויל ארנט, קן ג'ונג , ראסל בראנד, כריסטן ווייג וג'ולי אנדרוס

7,565 מדרגים - IMDB: 7.8/10 
            

RottenTomatoes: 6.9/10



                                                                                                                                              


יש סרטים שאתה יודע שהם טובים עוד לפני שראית אותם, זה אחד מהם. הבמאית ליסה צ'ולדנקו ("שחיה לילית") מביא לנו סרט מקסים בכיכובם של שחקנים מהמוכשרים ביותר שאפשר לקבל בהוליווד, אנט בנינג, ג'וןאין מור ומרק רופאלו. הקהל אוהב את הסרט המבקרים משבחים את הסרט וכבר מדברים על מועמדות לאוסקר של אנט בנינג.

עלילה: הסרט מספר על משפחה של זוג הורים לסביות שמגדלות את שני ילדיהן אשר הופרו בהפריה מלאכותית. הבן הצעיר משכנע את אחותו הגדולה למצוא את עקבות אביהם שבזכות תרומתו לבנק הזרע הם קיימים. השנים מוצאים אביהם הביולוגי ומכניסים אותו לחייהם ולמשפחתם. עכשיו נותר לזוג ההורים להחליט איך להגיב לרצון ילדיהם, ואיך כניסתו של האב לחיי המשפחה תשפיע על מערכת היחסים של כולם.

בימאית: ליסה צ'ולדנקו ("שחיה לילית")

שחקנים: אנט בנינג ג'וליאן מור, מארק רופאלו., מיה ווסיקובסקה ("אליס בארץ הפלאות") ו ג'וש האצ'רסון ("מסע אל בטן האדמה")

1,650מדרגים - IMDB: 7.8/10 
            

RottenTomatoes: 7.8/10
    



                                                                                                                                              

מסביב לעולם בחמישים שנה - Sammy's Adventures: The Secret Passag  

סרט בלגי דובר אנגלית בקולם של מלאני ג'יפית, ג'ני מקארטי, טים קארי ואיזבלה פורמן. אבל בארץ לפי מה שאני מבין הוא ישודר בדיבוב בלבד. בקולם של ירון לונדון , אורי אומנותי ורועי רביב.

עלילה: סמי הוא צב ים שבוקע בקליפורניה , הוא מתאהב בצבה בשם שלי אבל דרכם נפרדות והוא יוצא במסע מסביב לעולם שנמשך 50 שנה כדי לחפש אותה. בדרך הוא וחבריו עוברים הרפתקאות.

קולות באנגליתמלאני ג'יפית, ג'ני מקארטי, טים קארי ,איזבלה פורמן
קולות בעבריתירון לונדון , אורי אומנותי ,רועי רביב

במאי: בן סטאסן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה