דפי מידע

יום שבת, 11 ביוני 2011

קפטן אמריקה: האוונג'ר הראשון – (2011) – Captain America: The First Avenger



הסרט קפטן אמריקה מתחיל את הגל השני של הסרטים שבאים כהכנה לסרט "האוונג'רס". קפטן אמריקה הוא דמות קומיקס פופולרית במיוחד באמריקה מבית היוצר של מארוול. את הסרט מביים ג'ו ג'ונסון שמוכר יותר מסרטיו "פארק היורה 3" ו "גומנג'י". הסרט מורכב מקאסט מרשים מאוד של שחקנים שאותם מוביל כריס אוואנס בתפקיד קפטן אמריקה. לצידו מופיעים סמואל ל. ג'ונסון בתפקיד ניק פיורי, והוגו וויבינג ("שר הטבעות") בתפקיד הגולגולת האדומה.


ז'אנר: קומיקס | פעולה (בהפקה)
במאיג'ו ג'ונסון
שחקניםכריס אוואנס , סמואל ל.ג'קסון, הוגו וויבינג, טומי לי ג'ונס, סטנלי טוצ'י, דומיניק קופר, היילי אטוול, ניל מק'דונהיו,
מועד הפצה: 21/7/2011 (ארה"ב) | 04/08/2011 (ישראל)

עלילה: חייל צעיר ואמיץ אך עדיין נים הליכות בשם סטיב רוג'רס, מתנדב לעבור סדרה של ניסויים שעור צבא ארצות הברית בתכנית לפיתוח לוחמי על. הצבא מצליח להפוך אותו לנשק אנושי, אבל הצבא מחליט שהוא יקר מידי בכדי לשלוח אותו להלחם במלחמת העולם השנייה ולסכן אותו בקרב. לכן הוא משתמש בסטיב כסלברטאי ומצעיד אותו באירופה כדי להעלות את המורל. אך כאשר הזוועות של הנאצים מתגלים, סטיב הופך להיות קפטן אמריקה, כדי להביא תקווה וצדק כדי להציל את אמריקה. הוא נלחם בגולגולת האדומה שמנסה להשמיד את הצבאות של בנות הברית על ידי שיגור טילים לעברם.  אך הוא מגלה שהוא צריך להקריב את עצמו כדי להציל אותם. הוא קופא בתוך שכבת קרח רק כדי להתעורר שישים שנה לאחר מכן , סטיב רוג'רס קם ומשתף פעולה עם הגיבורים של היום כדי להלחם ברועה שמאיים לפגוע בחפים מפשע.

סיכום ביקורות: כן כנראה שמארוול הצליחו לעשות זאת שוב. הקהל נותן ציון ממוצע של 8 והמבקרים מסכימים איתם פחות או יותר ציון ממוצע של 6.8 ו72% מהמבקרים נותנים לו ציון חיובי. הדברים הטובים שהמבקרים שמים עליהם דגש הוא השמירה על הסיפור של הקומיקס והמראה של הסרט עצמו מהקפדה לפרטים של סרט שמתרחש במלחמת העולם השנייה, ובכלל על הצד החזותי שלו. אם כי אזהרה כנראה שאיכות התלת מימד לא מהטובות שהיו. ציטוטי מבקריםג'יימס ברנדינלי, רילוויו "אוהדי קומיקס כנראה שיעריכו את "קפטן אמריקה", שעושה עבודה טובה להביא את ההיבטים השונים של הדמות למשהו שאפשר לעכל" סקוט וויינברג, טוויצ' "בשנה שמלאה בסרטים של גיבורי על, הסרט הזה מרגיש קצת מיוחד"
IMDB: 8.0



מידע נוסף: הבמאי ג'ו ג'ונסון הגיע מעולם האפקטים הוויזואליים ואף זכה באוסקר על האפקטים שעשה עבור סטיבן שפילברג ב "אינדיאנה ג'ונס ושודדי התיבה העבודה", על התפקיד של קפטן אמריקה היה קרב גדול. ואוואנס לא הוביל לקבל אותו אבל בסוף הוא קיבל את התפקיד. הסרט הוא סרט מקדים לסרט "האוונג'רס" שיגיע ב- 2012. ביחד עם הדמויות ת'ור, איירן מן, הענק הירוק, ניק פיורי והאלמנה השחורה.

2 תגובות:

  1. כמה זמן לא ראיתי סרט שבו משחקים
    סמואל ל. ג'קסון או טומי-לי ג'ונס.
    השחקנים האהובים עליי מכל הזמנים.

    עכשיו זה חדש הסרט קפטן אמריקה אבל הדמות עצמה זה כבר ישן כי יש לזה המון זמן מאז שיצרו את קפטן אמריקה שהתחילו ליצור אותו כדמות מצוירת.
    ולמה לא עשו לו סדרה מצוירת כמו באטמן, סופרמן, ספיידרמן ו4 המופלאים והענק הירוק?

    השבמחק
  2. עשו סדרת מצויירת אבל יחסית מזמן - 1979 אתה מוזמן לבדוק אותה :)
    http://www.imdb.com/title/tt0078937/

    השבמחק