דפי מידע

יום שישי, 10 ביוני 2011

קונג פו פנדה 2 - (2011) - Kung Fu Panda 2


הלהיט של דרימוורקס משנת 2008 חוזר לפרק מספר 2. פו הקונג פו פנדה חוזר ביחד עם "החמישיה הזועמת" ואליהם מצטרפים מספר מאסטרים נוספים להילחם בלורד שן שמאיים על הקונג פו. השחקנים של הסרט הראשון חוזרים ואליהם מצטרפים מספר שחקנים נוספים לסרט ההמשך. חלק מהשמות הם, ג'ק בלאק, אנג'לינה ג'ולי, סת' רוגן, גארי אולדמן, דסטין הופמן ועוד.... (עוד הרבה)


ז'אנר: אנימציה | קומדיה | לכל המשפחה -  תלת מיימד
במאי: ג'ניפר יו - סרט ביכורים
קולות: ג'ק בלאק, ז'אן קלוד ואן דם, אנג'לינה ג'ולי, סת' רוגן, גארי אולדמן, ג'קי צ'אן, דסטין הופמן, דיוויד קרוס, ג'יימס וודס, לוסי לו, ויקטור גרבר, ג'יימס הונג, מישל יאו.
מועד הפצה: 26/05/2011 (ארה"ב) | 16/06/2011 (ישראל)

עלילה: פו, מאסטר סיפו ושאר החמישיה הזועמת מצטרפים למספר מאסטרים נוספים כדי להילחם ולהביס את הלורד שן, לאחר שהוא משיג לידו נשק קטלני שמסוגל להשמיד את אומנות הלחימה הקונג פו ולהעלים אותה לנצח. על פו והחבורה מוטלת המשימה לעצור את הלורד שן אבל קודם פו צריך להסתכל בעברו ורק אחרי שהוא יכיר את העבר ממנו הוא מגיע הוא יוכל לנצח את הנשק שיכול לעצו את הקונג פו.




סיכום ביקורות: לפי הביקורות ותגובות של הקהל, הסרט נותן את כל מה שרצינו ממנו. הקהל נותן לו ציון 8.0 (8,000 מדרגים ב-IMDB), המבקרים ב- RT די מתאחדים סיבב התיאור של סרט שנותן לצופה בדיוק מה שביקש, צחוק והנאה. רוב המבקרים אומרים שסביר שהקהל הצעיר יהנה מהסרט יותר מהבוגרים. ג'ימס אובריין מהדיילי מיל כתב "תסריט כתוב היטב, אנימציה יפה ומבריקה בנוסף למאמץ מורגש של ג'ק בלאק, יוצרים יופי של סרט לכל המשפחה."  בסופו של דבר הסרט כנראה באמת מספק את הכיף ואת הצחוקים בשביל סרט קיץ מוצלח. או כמו שאמר אחד המבקרים "דמות של טווס רשע שמדובבת על ידי גארי אולדמן, מה יכול להשתבש שם?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה