דפי מידע

יום שישי, 9 ביולי 2010

הצצה לטריילר הראשון של מצ'טה - Machete



"מצ'טה" הוא סרטו החדש של רוברטו רודריגז ("דספרדו"), הסרט מספר על סוכן פדרלי לשעבר שנבגד ויוצא במסע נקמה. הסרט "מצ'טה" ממשיך את הז'אנר של סרטי הפעולה שיצאו בשנים האחרונות כמחווה לסרטים משנות השבעים. דבר שרודריגז וטורנטינו התחילו בסרטים כמו " פלאנט טרור", "חסין מוות" ן "קיל ביל" .


הוא סוכן פדרלי לשעבר בשם מצ'טה נשכר על ידי איש עסקים, לחסל סנטור אמריקאי שיוצא נגד עובדים מקסיקנים לא חוקים. רגע לפני שמצ'טה לוחץ על ההדק הוא מזהה צלף נוסף עם כוונת המכוונת אליו ואז הוא מבין שאיש העסקים בגד בו. מצ'טה שורד בקושי את יריות המתנקש והוא בורח מבית החולים כדי לצאת למסע נקמה במי שבגד בו. לצידו נמצא כומר חברו הטוב שמתגייס לעזרתו בחוסר רצון בגלל היותו  כומר. ביחד הם יינקמו באיש העסקים שבגד בו.

זה הוא סרטו הראשון של דני טרג'ו ("היט", דספרדו") כשחקן מוביל. אנחנו לרוב רואים אותו כשחקן משנה בסרטי פעולה או פשע ובדרך כלל כאיש הרע, אם כי יש סרטים יוצאים מן הכלל הזה. אני חושב שאני מרוצה שסוף סוף הוא קיבל תפקיד ראשי בסרט. לצידו יש צוות שחקנים מפורסמים די גדול. שמתחיל ברוברט דנירו, ג'סיקה אלבה, מישל רודריגז, סטיבן סיגל, לינדסי לוהן, צ'יץ מרין ודון ג'ונסון. רודריגז מביים את הסרט ביחד עם איתן מניקויס שזהו סרטו הראשון כמבאי, אבל לא שיתוף הפעולה הראשון שלו עם רודריגז.

צפי: מי שאהב את "חסין מוות" ו"פלאנו טרור" כנראה צריך לרוץ לראות את זה.

מועד הפצה: 3 בספטמבר (ארה"ב) | מועד הפצה בארץ 11 לנובמבר. 

זה לא טריילר חדש, אני פשוט מביא אותו באיחור.

2 תגובות:

  1. אתמול היה ה11 לנובמבר...לא ראיתי שפרסמו את הסרט בכלל?..יכול להיות שהתאריך לא נכון?

    השבמחק
  2. לצערנו התאריך נדחה וככל הנראה הסרט לא יוצג בקולנוע בארץ

    השבמחק