מורגן ספרלוק הוא אחד מהבמאים הדוקומנטריים המעניינים ביותר בשנים האחרונות מאז שביים את סרטו הראשון "לאכול בגדול". הפעם הוא מביא לנו הצצה למה שקורה מאחורי עולם הפרסום בקולנוע. אנחנו חיים בעולם שבכל זמן וכל מקום מישהו מנסה למכור לנו משהו. ספרלוק מביא אותנו לעולם הפרסומת הסמויה והמכירות כאשר כמו תמיד הוא מציב את עצמו במרכז והפעם הוא מניח את היושרה והכבוד העצמי שלו עבור המרבה במחיר.
ז'אנר: דוקומנטרי | קומדיה
במאי: מורגן ספרלוק – ("לאכול בגדול")
מופיעים: מורגן ספרלוק , בן סילברמן, נועם צ'ומסקי, רלף נדר.
מועד הפצה: 22/04/2011 (ארה"ב) | 13/10/2011(ישראל)
עלילה:
סרט תעודי על מיקום ופרסום מוצרים בתוך סרטים' ועל הדרך של הבמאי להשיג מימון לסרט על ידי פרסום ומיקום מוצרים בתוך הסרט התעודי שהוא עושה. זה מסע שמתעד את דרכו של ספרלוק מיוצר אתי למי שמוכן למכור את נשמתו למרבה במחיר.
"לאן אני צריך ללכת כדי לא לראות פסרומות?" "לישון"
השמפו של הסוסים היה כל מצחיק שהוא החליט לפרסם אותו, למרות שהחברה שמייצרת אותם לא שילמה לו על כך. ¦ ) ² אבל באמת קטע די מצחיק היה גם, בצורה שהוא הציג את זה בסרט.
השבמחק