דפי מידע

יום שני, 12 ביולי 2010

זוהי סדום - (2010)



כן הנה זה בא. 'זו היא סדום' הוא הסרט החדש והראשון של היוצרים וצוות השחקנים של ארץ נהדרת. הסרט שמגיע אלינו הקיץ לוקח אותנו בדרכה של "ארץ נהדרת" לימיה האחרונים של סדום. דב נבון חוזר לצוות השחקנים כדי לגלם את דמותו של לוט הצדיק הנשוי ב"אושר" לאשת לוט הסוררת , שמגולמת על ידי טל פרידמן.  צילומי הסרט החלו באוגוסט שנה שעברה.


את התסריט כתבו מולי שגב, דוד ליפשיץ ואסף שלמון. מולי שגב הצטופף לראשונה על כיסא הבמאי ביחד עם אדם סנדרסון. אנחנו לא נראה בסרט דמויות מוכרות מ 'ארץ נהדרת' אבל אנחנו לחלוטין נכיר את השחקנים. דב נבוןטל פרידמןאלי פינישעלמה זקאסי כהן, אורנה בנאימריאנו אידלמןיובל סמו ,מאור כהן ואיל קיציס. בנוסף לכל החבורה מצטרף מוטי קירשנבאום בתפקיד אברהם אבינו.

הסרט יעסוק בימיה האחרונים של העיר סדום מרכז ההימורים, הסקס והשחיתות בתקופת המקרא. כמה נחמד שבתקופת המקרא של 'ארץ נהדרת' אייל קיציס הוא אלוהים. חלק מצילומי הסדרה נערכו בבולגריה בסט ענק שצולמה בו הסדרה 'רומא' של HBO. זו היא לחלוטין הפקה שאפשר לקרוא לה גדולה בסדר גודל ישראלי.  עובדה נחמדה היא שאם ניקח את הידיעה שירון לונדון מקריין את  הסרט 'ארץ בראשית'. ונחבר אותה לעובדה שקירשנבאום  משחק בסרט הזה. מחודש אוגוסט יהיה לנו גם לונדון וקירשנבאום בקולנוע בארץ.

מועד הפצה: 5 באוגוסט

להנאתכם האתר הרשמי של הסרט - קישור

הנה הטריילר תהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה