דפי מידע

יום שני, 12 ביולי 2010

שדות אפלים - (2011) - The Dark Fields


ברדלי קופר, רוברט דנירו ואנה פרייל ישחקו בסרטו הבא של ניל בורגר "שדות אפלים". ניל בורגר שביים את הסרט "אמן האשליות" מביים סרט על אדם אשר מוצא סם ניסיוני שמשפר את יכולות האינטליגנציה שלו. הסרט אמור להגיע אלינו בתחילת שנה הבאה.

אדי הוא מכור לקוקאין לשעבר שמנסה למצוא את עצמו בעולם הקופירייטינג. לאחר צרוף מקרים מוזר הוא מוצא ברשותו את הסם MTD-48, לסם הזה יש השפעות לא רגילות. אדי מגלה שהסם מאיץ את האינטליגנציה, והופך אותו לחכם יותר ממה שהוא רגיל להיות. אבל לא רק חכם , גם מהיר יותר, בעל אינטואיציות טובות יותר ויותר כריזמטי. אבל לסם כמו לכל סם יש גם צד שלילי. הנסיגה מהטריפ היא קטלנית והיא מסוגלת לדחוף את המשתמש לדחפים אבדניים ולמצבי פרנויה קשים. הסרט עוקב אחר השינויים בקרירה של אדי מקופירייטינג לבורסה ולאחר מכן לגורו של השקעות.

הסרט הוא עיבוד לספר של אלן גלין "השדות האפלים" שיצא ב2002. תקציב הסרט עומד כיום על 75 מיליון דולר. צילומי הסרט התחילו במרץ השנה ונערכו בניו-יורק ופילדלפיה. למרות שעלילת הסרט כולה תהיה בניו-יורק. חברת ההפקות יוניברסל פרסמה בשבוע שעבר את מועד ההפצה של הסרט. אנחנו נדאג להביא את הטריילר הראשון כשיפורסם.

מועד הפצה : 21 בינואר (ארה"ב) | 20 בינואר (ישראל)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה