דפי מידע

יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

האויב שבפנים: החיים שאחרי - (2010) - Resident Evil: Afterlife


הסרט "האויב שבפנים: החיים שאחרי" הוא החלק הרביעי בסדרה של אליס נגד הזומבים. כרגיל מילה מילה ג'ובוביץ' היא אליס שמנסה להתעמת עם התאגיד "אמברלה". הפעם לצידה מצתרפים שני כוכבי טלוויזיה האחד הנמלט המפורסם וונטוורתמילר (מייקל מ"נמלטים") והשניה היא אלי לארטר (ניקי מהסדרה "גיבורים"), מה שמיוחד בסרט ואולי הופך אותו לשווה צפיה בקלונוע היא העובדה שזה הסרט הראשון שמוקרן בקלנוע מאז אווטר שצולם במצלמות פיוזן להבדיל משאר הסרטים הלא מצוירים שפשוט עובדו לתלת מימד ולא צולמו במקור כך.

עלילה: בעולם הרוס לאחר התפשטות הווירוס הקטלני שהופך את הנגועים לזומבים, אליס ממשיכה במסעה למצוא ניצולים ולהוביל אותם לבטחה. הקרב שלה מול תאגיד "אמברלה" מגיע לשיאים חדשים ולעזרת אליס מצטרף ידיד ותיק שלה. הם מקבלים מידע חדש בנוגע לאזור בטוח מאל-מתים והוא מוביל אותם ללוס-אנג'לס, אבל כאשר הם מגיעים לעיר הם מותקפים על ידי עשרות זומבים. אליס וחבריה נכנסים לתוך מלכודת איך הם יצאו ממנה?.

הסרט המקורי שנעשה בעקבות סדרת משחקי המחשב שנושאת אותו שם הגיע אלינו בשנת 2002. את הסרט הראשון ביים פול ו.ס. אנדרסון שלא ביים את שני סרטי ההמשך אבל מביים את הסרט הנוכחי. צילומי הסרט התחילו באוקטובר 2009 ונמשכו כ-10 שבועות. כמו שרשמנו קודם הסרט צולם במצלמות פיוזן כמו בסרט אווטר האם זה יהיה מספיק בשביל למשוך את הצופים?. נצטרך לחכות לספטמבר.

מועד הפצה : 10 ספטמבר (ארה"ב) | מועד הפצה בארץ ככל הנראה 9 בספטמבר.

סיכום ביקורות: בגדול ניתן להבין כמה דברים , אני מניח שרוב האנשים שהלכו לראות את הסרט בקולנוע ראו שנים שלושה סרטים מהסדרה, לפי הציונים שהם מדרגים את הסרט נראה שהם לא התאכזבו. מצד שני אחוז הביקורות השליליות כלכך גדול שאפשר להבין שמי שחיפש בסרט משהו מעבר לאפקטים מדהימים של תלת מימד, שיחכה ל"טרון".הרבה מהביקורות מציינות שאין בסרט הומור בכלל או רגש כלשהו, שזה אולי להפריע קצת. לסיכום, הרבה אפקטים ברמה הכי גבוהה שאתם יכולים לקבל, אקשן במידה טובה, עם זומבים שלא מפחידים ומילה יובוביץ'. מי שרוצה יותר מזה שילך לסרט אחר.

אפקטים של תלת מימד ברמה הגבוהה ביותר מוסיפים מראה ויזואלי מרענן לעיבוד לסרט של משחק המחשב.

אם יש אחרי החיים, אני מקווה לאלוהים שהסרט הזה לא מציג שם.

2,500 מדרגים – 7.8/10 : IMDB


3.8/10 : Rotten Tomatoes


הנה טריילר תהנו

קישור - לאתר הרשמי של הסרט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה