דפי מידע

יום שני, 2 באוגוסט 2010

קראטה קיד - (2010) - Karate Kid



הלהיט של החודשיים האחרונים בארה"ב מגיע לארץ בקרוב מאוד. זה לא שהסרט היה יוצא דופן באיכות שלו, פשוט הוא היה מספיק מוצלח בשביל שאנשים לא יחליטו שהם מוותרים עליו. הסרט הוא עיבוד מחדש של הסרט :קרטה קיד" משנת 1984 עם דניאל סאן ומיסטר מיאגי. בסרט מככבים ג'קי צ'אן האגדי וג'יידן סמית' הבן של וויל סמית שביחד עם אשתו הפיקו את הסרט. הסרט הקורן לראשונה בראשון ליוני בארה"ב והיה שבע שבועות ברשימת 10 שוברי הקופות לאותו סוף שבוע בארה"ב שזה לא מעט.

הסרט מספר על ילד בן 12 מדטריוט שעובר לגור בסין עם אימא שלו בעקבות עבודתה. הוא מסתבך עם חבורת בריונים שמציקה לו ומתעללת בו. עד שהוא פוגש עובד תחזוקה בשם מר' האן אמן קונג פו שמלמד אותו את אומנות ההגנה העצמית.

המבקרים אמרו שהסרט לא באותה איכות לסרט הראשון משנת 84, אבל הוא נותן גרסה חדשה לא רעה. ציינו לטובה את הכריזמה של הבן סמית' אבל ציינו שללא נוכחותו של צ'אן הסרט היה מאבד מעצמותו עובדה שנשמעת די הגיונית.

תקציב הסרט היה 40 מיליון דולר והוא הכניס 237 מיליון דולר. דבר כזה אומר רק דבר אחד, סרט המשך שכרגע כבר עובדים עליו. בסופו של דבר הסרט הזה מיועד לצעירים וצעירות, שככל הנראה באמת ייהנו מהסרט. דירוג הנערות של הסרט הוא גבוה מאוד כך שייתכן שהקסם של ג'יידן כן עובד.


הנה הטריילר תיהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה