דפי מידע

יום שני, 3 במאי 2010

האוונג'רס - (2012) - the Avengers


בשנת 2008 התחיל המסע אל "האוונג'רס" עם הסרטים "הענק הירוק" וכמובן "איירון מן" ב-2011 המשיך המסע עם הסרטים "איירון מן-2" , "ת'ור" וכמובן "קפטן אמריקה: האוונג'ר הראשון" ועכשיו הכל מתחבר לסרט "האוונג'רס". כאשר כוח חזק מאיים על הביטחון העולמי ניק פיורי מאגד את כל גיבורי העל שאנחנו מכירים מהסרטים הללו ועוד כמה נוספים לצוות של גיבורי על לשמור על שלום העולם. על הפאזל הזה אחראי הבמאי ג'וש וידון שהיה המפיק של הסדרה המצליחה "באפי ציידת הערפדים".  והוא יצטרך להתמודד כמות שחקנים לא קטנה : רוברט דאוני ג'וניור, כריס המרסוורט, כריס אוונס, מרק רופאלו, סקרלט ג'והנסון וג'רמי ריינר.

ז'אנר: פעולה | מדע בדיוני
במאי: ג'וש וידון – ("סרניטי")
תסריט: ג'וש וידון – ("צעצוע של סיפור")
שחקנים: רוברט דאוני ג'וניור, כריס המרסוורט, כריס אוונס, מרק רופאלו, סקרלט ג'והנסון, ג'רמי ריינר, קובי סמולדרס, טום הידלסטון, טלן סקרסגרד.
מודע הפצה: 04/05/2012 (ארה"ב) | 2012 (ישראל)


עלילה:
כאשר אויב בלתי צפוי עולה ומאיים על הביטחון העולמי, ניק פיורי, המנהל של הסוכנות בינלאומית לשמירה על הביטחון שמוכרת בתור S.H.I.E.L.D מבין שהוא צריך להקים קבוצה שתוכל לעצור את העולם מליפול לתוך אבדון. פיורי מקים את ה"אוונג'רס" קבוצה של גיבורי על שיכולו להתמודד עם האיום החדש. הקבוצה כוללת את איירון מן, ת'ור, קפטן אמריקה, האלמנה השחורה, הוק אי, הענק הירוק וכמובן ניק פיורי. וביחד אולי הם יצליחו לעצור את הכוח האפל.
רוטן טומטוס:93%
IMDB:8.7




טריילר
טיזר

2 תגובות:

  1. הם לא ישימו את ספיידרמן?!

    השבמחק
  2. ספיידרמן לא יהיה בסרט הנוכחי למרות שהוא היה חלק מהאוונג'רס בכל מקרה הוא לא היה בחבורה המקורית :)

    השבמחק