דפי מידע

יום שלישי, 13 ביולי 2010

מארוול הודיעה אדוארד נורטון לא ישחק בסרט "הנוקמים"


כבר הרבה זמן לא הועלו חדשות על הסרט "הנוקמים" אז הנה חדשות והן פחות משמחות. אדוארד נורטון שהיה אמור לשחק את הענק הירוק לא ישתתף בסרט "הנוקמים". חברת מארוול הודיעה שנורטון לא ישתתף בסרט מהסיבות שדרוש לתפקיד להיות חלק מקבוצה שחקנים שהמהות שלה הוא שיתוף הפעולה היצירתי שלה. (כנראה שזאת דרכה של הוליווד לומר שזאת הייתה אי הסכמה בנושא הפיננסי)


בהתחלה לא היה ידוע האם מארוול בכלל יכללו את הענק הירוק בסרט, והשאלה השנייה הייתה אם יופיע הענק הירוק בסרט האם זה יהיה אדוארד נורטון. מאז שהוא גילם את התפקיד של הענק הירוק. הוא התחמק מלענות על השאלה האם הוא יחזור לשחק את התפקיד. ההכרזה ענתה על שתי השאלות. כן הם יכללו את הענק הירוק ולא זה לא יהיה נורטון שיגלם אותו.

ההפקה מתכננת להכריז על שם השחקן בכנס מערצי הקומיקס שמתקיים בימים אלו בארה"ב. כזכור הסרט "הנוקמים" שיגיע אלינו ב 2012 אמור לאגד מספר רב של גיבורי על. הגיבורים הם איירון מן (רוברט גאוני ג'וניור), קפטן אמריקה (כריס אוונס), ת'ור (כריס המסוורת'), ניק פיורי (סמואל אל. ג'קסון) האלמנה השחורה (סקארלט יוהנסן) והענק הירוק.  אז מי ישחק בסרט בתפקיד של הענק הירוק. כרגע השמות שעלו הם אריק באנה ששיחק את הענק הירוק ב-2005. השם השני שעלה הוא חואקין פיניקס.
                                                          
בשנה הבאה יוקרנו שני סרטים מקדימים 'קפטן אמריקה' והסרט 'ת'ור' . הם יהיו מעיין סרטים מקדימים לסרט הנוקמים שיאגד את כל הדמויות. חבל רק שנורטון לא ישחק בסרט. כנראה שזה חלק בילתי נפרד מתהליכים  בהפקה.

חדשות יהיו וגם עדכונים ואנחנו נביא אותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה