דפי מידע

יום שני, 12 בספטמבר 2011

ההוביט: מסע בלתי צפוי - (2012) - The Hobbit: An Unexpected Journey


הסרט "ההוביט" מבוסס על ספרו של ג'י.ר.ר טולקין שנכתב בשנת 1937. הסרט עוקב אחר מסעו של בילבו באגינס בלוויתם של 13 גמדאים לעבר הממלכה האבודה של ארבור. את הסרט מביים פיטר ג'קסון האדם המושלם לפרוייקט הזה. את בילבו באגינס מגלם מרטין פרימן ששיחק ב"מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" ואיתו חוזרים לסרט הרבה שחקנים המוכרים לנו מ"שר הטבעות", בראשם כמובן איאן מקלן שמגלם את גנדלף האפור, קייט בלאנשט (גלדריאל), הוגו ויבינג ( אלרונד), אורלנדו בלום (לגולס), אלייז'ה ווד (פרודו בגינס) וגם אנדי סירקיס שמגלם גולום וגם עובד כבמאי השני בסרט.

ז'אנר: פנטזיה | הרפתקה - 3D אמיתי
במאי: פיטר ג'קסון – ("שר הטבעות")
תסריט: לפי ספרו של ג'י.ר.ר טולקין | פרן וולש - ("שר הטבעות"), פיטר ג'קסון - ("שר הטבעות"), פליפה בויינס – ("שר הטבעות"), גיירמו דל טורו – ("המבוך של פאן")
שחקנים: איאן מק'קלן, מרטין פרימן, קייט בלאנשט, אורלנדו בלום, איאן הולם, כריסטופר לי, הוגו אריגה, אלייז'ה ווד, אנדי סרקיס, ריצ'רד ארמיטג', ג'ד ברופי, אדם בראון, ג'ון קאלן, סטיבן פריי, גייג' ראיין, מארק האדלוו, פיטר המבלטון  , סטיבן האנטר, ויליאם קריצ'ר, סילבסטר מקוי, ברט מקנזי, גרהם מקטאביס, מייק מזרחי, ג'יימס נסביט, דין או 'גורמן, לי פייס, מיקאל פרסברנדט, קונן סטיבנס, קן סטוט, ג'פרי תומס, איידן טרנר, לוק אוונס, בנדיקט קמברבאץ', אוונג'לין לילי, בארי האמפריז
מועד הפצה: 14/12/2012(ארה"ב) | 13/12/2012(ישראל)

עלילה:
הסרט עוקב אחר מסעו של ההוביט בילבו בגינס, אשר יוצא למסע אפי כדי למצוא את ממלכת הגמדאים האבודה של ארבור. הממלכה נכבשה מזה זמן רב על ידי הדרקון סמאוג. בילבו מוצא את עצמו במסע עם חבורה של 13 גמדאים לאחר שהוא פוגש את המכשף גנדלף האפור. בראש חבורת הגמדאים עומד טורין צינת אלון, שמוביל אותם במסע בטבע, דרך האדמות הבוגדניות שורצות גובלינים, אורקים, עכבישים ענקים ומכשפים. בעוד יעד מסעם מורה מזרחה  לשממה של ההרים הבודדים הם צריכים לברוח מהמנהרות של הגובלינים, שם יפגוש בילבו באגינס ביצור שישנה את חייו לנצח. 

רשימת הגמדים:
תתחילו לשנן את שמות הגמדאים: תורין צינת אלון, דוואלין, באלין, קילי, פילי, דורי, נורי, אורי, אויין, גלוין, ביפור, בוֹפוּר, בומבור. לפי הסדר אלה שמות השחקנים שמגלמים אותם. ריצ'רד ארמיטאג', גראהם מק'טאוויש, קן סטוט, איידן טרנר, דין או'גורמן, מארק הדלו, ג'ד ברופי, אדם בראון, ג'ון קאלן, פיטר המבלטון, ויליאם קירצ'ר, ג'יימס נסביט, סטיבן האנטר.


הטריילר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה