דפי מידע

יום שלישי, 26 ביולי 2011

וידאו בלוג של פיטר ג'קסון מסט הצילומים


פיטר ג'קסון חוזר עם וידאו בלוג שלישי מסט הצילומים של ההוביט. הוא הציג את הוידאו בעמוד הפייסבוק שלו. בנוסף הוא גם עדכן שההפקה לא תציג השנה בכנס הקומיקון שמתקיים בארה"ב. הסרטון הוא השלישי במספר באורך של 13 דקות (הארוך ביותר בין השלושה). בסרטון השני שהוא הציג, נראה ג'קסון מחפש מקומות צילום בצוות שמוטס בלהקה של חמישה מסוקים.  עד עכשיו לא ראינו את השחקנים באיפור ובתלבושות של הגמדים ועכשיו סופסוף אנחנו פוגשים אותם לראשונה בוידאו השלישי.

"בחור באדמה חי לו הוביט..."


ההוביט מצולם בימים אלו והוא עיבוד נוסף לספר המפורסם של ג'.ר.ר טולקין. הסרט היה אמור להיות מבויים על ידי גיירמו דל טורו שבסוף ויתר על התפקיד בשל לוח זמנים שהתנגש עם הפרוייקט. פיטר ג'קסון שהיה בצוות ההפקה התבקש לעמוד מאחורי המצלמה שוב בתפקיד הבמאי ולקח הרבה מאוד זמן עד שהוא החזיר תשובה חיובית. ג'קסון מציין בסרטון שאחד הדברים שהוא חשש ממנו זאת העובדה שבסרט יש 13 גמדים. אבל עכשיו הוא מגלה שזה הדבר שגורם לו הכי הרבה עונג בהפקה.

הסרט מתרחש 60 שנה לפני עלילות הספר שר הטבעות בארץ התיכונה. את התסריט כתבו פראן וולש, פליפה בויאנס, גיירמו דל טורו ופיטר ג'קסון. את הסרט מצלמים במצלמות תלת מימד דיגיטליות ברמה הגבוהה ביותר אז אנחנו מצפים לחוויה תלת מימדית טולקינית לחלוטין ב 2012. אנדי סירקס שגילם ומגלם את גולם גם בהוביט מצטרף מאחורי הקלעים לביים את צוות ההפקה השני בסרט. "ההוביט" אמור להגיע לקולנוע בדצמבר 2012, המתנה נעימה לכולנו.

וידאו בלוג ראשון


וידאו בלוג שני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה