דפי מידע

יום שישי, 8 ביולי 2011

החבובות - (2011) - The Muppets


קרמיט, מיס פיגי, אנימאל, גונזו, ופונזי חוזרים למסך הגדול. הסרט מגיע בזכותו הגדולה של ג'ייסון סיגל ("קח את זה כמו גבר") שכתב את התסריט, מככב בסרט והיה המפיק בפועל שלו. "החבובות" מספר מסע הצלה של תאטרון החבובות לאחר שאיל נפט רוצה להרוס אותו לצרכי קידוח נפט, ג'ייסון סיגל וחבריו עוזרים לקרמיט לעצור את התוכנית להרוס את התאטרון. לצידו של ג'ייסון סיגל מופיעה איימי אדמס.

ז'אנר: קומדיה
במאי: ג'יימס בובין – סרט ביכורים
תסריט: ג'ייסון סיגל - ("קח את זה כמו גבר") | ניקולס סטולר - ("יס מן")
שחקנים: ג'יסון סיגל, איימי אדמס, כריס קופר, ראשידה ג'ונס, אלן ארקין, ג'ק בלאק, זק גליפיאנקיס, זאן קלוד ואן דם, ריקי ג'רוויס, אמילי בלאנט.
מועד הפצה: 23/12/2011 (ארה"ב) | 8/12/2011 (ישראל)
                                        
עלילה:
וולטר יוצא מהעיירה הקטנה לחופשה בלאס-וגאס ביחד עם חבריו גרי ומרי, הם נתקלים בתכנית זדונית של איל נפט טקסני להרוס את תאטרון החבובות ולחפור שם באר נפט לאחר שהתגלה שם נפט. אבל וולטר הוא המעריץ הגדול ביותר בעולם של החבובות והוא לא יתן לדבר כזה לקרות, עליו לארגן טלטרום כדי לגייס 10 מיליון דולר שבעזרתם הם יכולים להציל את התאטרון. וולטר מרי וגארי יוצאים לעזרתו של קרמיט לגייס את כל הכוכבים הגדולים של מופע החבובות. פונזי שמופיע בקזינו, מיס פיגי שעובדת בפאריס כעורכת מגזין אופנה לנשים גדולות, אנימאל עובד כמטפל בסדנה לעצבים בסנטה ברברה, וגם גונזו השרברב. האם הם יצליחו לעצור את התכנית הנוראית ולהציל את התיאטרון האגדי?
רוטן טומטוס: 98%
IMDB:8.3



"זה הזמן לפגוש את החבובות"



קישורים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה