דפי מידע

יום ראשון, 10 ביולי 2011

דורותי מארץ עוץ – (2012) - dorothy of oz



ליה מישל מהסדרה "גלי"  נכנסת לדמותה של דורותי בסרט האנימציה החדש. לאחר שדורותי חוזרת לביתה ההרוס מסופת הטורנדו, היא מוצאת את עצמה שוב בארץ עוץ בלי חבריה ועם אויב חדש, ליצן חצר עם בעיות גדלות שרוצה להשתלט על הממלכה. הבמאי דן סט פייר אומנם לא ביים יותר מידי סרטים אבל יש לו ניסיון עשיר בעולם האנימציה.

ז'אנר: אנמציה | מיוזיקל | לכל המשפחה
במאי: דן סט.פייר – ("גיבור של כולם")
תסריט: לפי ספרו של רוג'ר ס.באום | בארי גלאסר – ("כורי זהב")
שחקנים: ליה מישל, ג'ימס בלושי, פטריק סטוארט, אוליבר פלאט, יו דנסי, קלסי גראמר, דן אקרויד, מרטין שורט.
מועד הפצה:  2012 (ארה"ב) | 2012 (ישראל)

עלילה:
דורותי חוזרת לביתה ומגלה שקנזס נפגעה קשה מטורנדו, וגם ביתה נהרס מהסופה. אנשי העיירה מתחילים לארוז ולהתפנות ממנה. אבל לפני שהם מספיקים לעשות זאת, דורותי מוצאת את עצמה שוב בארץ עוץ.
היא מגלה שארץ עוץ בסכנה, והתושבים שלה זקוקים לעזרתה. חבריה החליל, איש הפח והאריה נעלמו, והיא יוצאת לחפש את אותם. בדרך היא פוגשת חברים חדשים, אדם שעשוי ממרשמלו, והוא לא מסוגל לחשוב בשביל עצמו, נסיכה, בובת חרסינה שתלטנית רק כדי לחפות על השברירות שלה, וספינת גרר בעלת אישיות מרובות. עליה להתמודד עם הרשע החדש שרוצה לשנות את המצב הקיים, ליצן חצר מטורף שחושב שכל ארץ עוץ צריכה להיות תחת שלטונו.

מידע נוסף: זה סרט האנימציה השני של חברת "סומיט". "אסטרו בוי" משנת 2009, היה סרטם הראשון שהיה סביר, נקווה בשבילם ובשבילנו שהם במגמת עליה. סרטה הראשון של החברה שפרץ והכניס את הכסף העיקרי הוא "דמדומים", מאז שחשבון הבנק שלם טפח בחצי מיליארד דולר, הם הצליחו להשקיע בסרטים יותר חשובים כמו "מטען הכאב" שזכה באוסקר, "סופר הצללים"  "עץ החיים" ו"חיים יותר טובים" לצד סרטים כמו "רד", "קוד מקור" ו"מכתבים לג'ולייט". אז הם מראים שיש להם יכולת להפיק סרטים טובים ומהנים השאלה האם זה יהיה אחד מהם?.


ליה מישל מ"גלי" מדברת על הסרט והתפקיד שלה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה