דפי מידע

יום שלישי, 12 ביולי 2011

סופר – (2011) - Super



"סופר" מספר על אדם ללא יכולות מיוחדות שבוחר להפוך לגיבור-על כדי להחזיר את אשתו. הסרט ממשיך זרם של סרטים על אנשים חסרי יכולות מיוחדות שבוחרים לנסות להיות גיבורי על, כמו הסרטים "קיק-אס" ו "דפנדור". בסרט מככב ריאן ווילסון ("המשרד") ולצידו השחקנית אלן פייג' ("ההתחלה").

ז'אנר: דרמה | קומדיה – 96 דקות
במאי: ג'יימס גון – ("חלקלק")
תסריטג'יימס גון – ("חלקלק") 
שחקנים: ריאן ווילסון, אלן פייג', ליב טיילר,קווין בייקון, גרג הנרי, נתן פיילון.           
מועד הפצה: 01/04/2011 (ארה"ב) | לא ידוע (ישראל)

עלילה:
פרנק הוא אדם רגיל ללא כישורים מיוחדים. אבל לאחר שאשתו נסחפת אחרי סוחר סמים, פרנק מחליט להפוך להיות גיבור העל ה"כדור האדום" כדי להחזיר את אישתו. הבעיה היא שלמרות שלגיבור ה"כדור האדום" יש את כל הכוונות הנכונות, אין לו את הכישורים המתאימים להיות גיבור על.

זה לא הסרט היחידי השנה שבייקון הוא הרשע בסרט גיבורי על

סיכום ביקורות: הסרט מדבר כנראה יותר לקהל מאשר למבקרים, למרות שציפיתי שההפך יהיה הנכון. הקהל נתן ציון ממוצע של 7.1 ומהצד השני רק 46% מהמבקרים נתנו לו ציון חיובי. המבקרים מתיחסים בחריפות לתסריט חסר, ולעובדה שהסרט הוא ליד מה שהוא היה אמור להיות. אבל מצד שני הם משבחים את ההופעה של השחקנים וביחוד את הופעתו של ווילסון. ציטוטי מבקרים: טום לונג, חדשות דטרויט, "סופר פשוט לא מתרומם". כריס הוויט, סט פול, "הסרט קודר יותר ממה שהוא כנראה אמור להיות, אבל ההופעה של ווילסון היא סיבה מספיק טובה בשביל לראות את הסרט" לסיכום: ככל הנראה סרט שהוא טיפה ליד המיינסטרים, ותסריט לא משופשף עד הסוף, אבל הופעה של שני שחקנים שכנראה מספקים את הסחורה, אתם תחליטו האם זה מספק אתכם או לא.
IMDB:7.1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה