דפי מידע

יום שלישי, 7 ביוני 2011

דמדומים 4: שחר מפציע - חלק 1 – (2011) - The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1


הפרק הרביעי בסדרה שסחפה מיליונים מביאה שוב את בלה, אדוארד וג'ייקוב אל המסך הגדול. בחלק הזה של ההסדרה דברים משמעותיים קורים כאשר בלה ואדוארד מתחתנים ולאחר מכן הם מגלים שהם מצפים לילדה. הסרט צפוי להביא לנו את ההיסטריה העולמית מסביבו, כמו שאר הסרטים שנעשו לפי הספרים של סטפני מאייר.

ז'אנר: פנטזיה | דרמה | רומנטיקה
במאי: ביל קונדון – ("נערות החלומות")
תסריט: לפי ספרה של סטפני מאייר | מליסה רוזנברג - ("דמדומים")
שחקנים: קריסטן סטוארט, רוברט פטינסון, טיילור לוטנר, דקוטה פאנינג, מייקל שין, אשלי גרין, ג'יימי קמפבל באואר, אנה קנדריק, מגי גרייס, קלן לוץ, פיטר פסינלי, ג'קסון רת'בון, בילי בורק.                       
מועד הפצה: 18/11/2011 (ארה"ב) | 17/11/2011 (ישראל)


עלילה:
בלה ואדוארד נישאים, אבל ירח הדבש שלהם בריו דה ז'ינרו מתקצר לאחר שבלה מגלה שהיא בהריון. הקצב של ההיריון מתקדם במהירות בצורה קיצונית והופך אותה לחלשה מאוד. בלה כמעט ומתה במהלך הלידה של התינוקת שלה ושל אדוארד. מחשש לחייה של בלה אדוארד מזריק לה את הארס שלו כדי להציל אותה, המעשה הזה הופך את בלה לערפדית. הילדה שלהם חצי בת האדם וחצי ערפדית נקראת בשם רנסמיי. כאשר ערפדית אחרת רואה את הילדה היא טועה ומחשיבה אותה כ "ילדה בת אל מוות", דבר שהינו חטא ואסור.
רוטן טומטוס: 26%
IMDB: 4.4





באזז :הסדרה "דמדומים" היא מהדברים שאתה מתחבר אליהם או לא, לרוב אין אמצע. לא מעט יגדירו אותה כסדרה לבנות, ולפי מבט בדמוגרפיה של דירוגי הסרטים הקודמים המין הנשי דירג בממוצע בנקודה אחת יותר מהגברים. בנוסף אף אחד לא יגדיר את הסדרה כיצירת מופת, או אפילו קולנוע אבל קשה להתעלם מהתופעה ומהעובדה שיש לה קהל ידע לא קטן שכנראה מקבל מה שהוא רוצה מהסדרה.

4 תגובות:

  1. איך אפשר לראותתתתת

    השבמחק
  2. איך זה הגיוני שזה מגיע אלינו לפני ארה"ב ?

    השבמחק
  3. אצלנו ימי הבכורה הם בימי חמישי בארה"ב ימי הבכורה הם בשישי. זה קורה בעיקר בסרטים גדולים. אז בסרטים הגדולים אנחנו לפעמים מקדימים את ארצות הברית ביום.

    השבמחק
  4. אבל לממה למה עוד פעם מחלקים לשני סרטים?!?!?!? זה מעצבןןןןןן!!!!!

    השבמחק