דפי מידע

יום רביעי, 15 ביוני 2011

רוק לנצח - (2012) - Rock of Ages


המחזמר המצליח מברודווי הופך לעיבוד לקולנוע. את הסרט מביים אדם שנקמן שביים בהצלחה את הסרט "היירספריי". המחזמר הקומי משלב בתוכו מספר רב של שירים מאגדות הרוק של התקופה בהם: סטיקס, ג'ורני, פאט בנטאר, טוויסטד סיסטר, סטיב פרי ובון ג'ובי. אחד הנקודות שגם מעודדות היא שמייקל ארדן שכתב את התסריט של "צעצוע של סיפור 3" עיבד את המחזמר לסרט.

ז'אנר: קומדיה | מחזמר
במאי: אדם שנקמן – ("היירספריי")
תסריט: לפי המחזמר של כריס דאירנזו | מייקל ארדן ("צעצוע של סיפור 3")
שחקנים: טום קרוז, דייגו בונטה, ג'וליאן יו, קתרין זיטה ג'ונס, פול ג'יאמטי, אלק בולדווין, ראסל ברנד, בראיין קרנסטון, מרי ג'י בלייד,
מועד הפצה: 01/06/2012 (ארה"ב) | לא ידוע (ישראל)            
           
עלילה: הסרט רוק לנצח מספר על דרו ושרי זוג צעיר שמתאהב באחד ממועדוני הרוק הידועים של שנות השמונים בשדרת סנסט בלוס אנג'לס.  אבל דרו אומר לה שהם רק חברים ושרי נופלת לידיו של זמר רוק מצליח ושחצן. דרכיהם נפרדות ומצתלבות לאורך הזמן כשדרו הולך בצעדי הרוק ושרי הופכת לחשפנית.
רוטן טומטוס: 42%
IMDB:6.1


הטריילר




עדכונים: אדם שנקמן התלהב כמו שאר האנשים מההופעה של טום קורז כסוכן בסרט "רעם טרופי" והוא החליט שלשים את השחקן במחזמר זה רעיון טוב, ואני לא חושב אחרת. בסרט משתתף גם הגאון הקומי מ "רוק 30"  אלק בולדווין שהולך לשיר ביחד עם ראסל ברנד שיר של אר.אי.או  ספידוואגן, בשבילי זאת סיבה מספיקה לצפות לסרט. מידע נוסף ולא הוא שהבמאי אדם שנקמן הוא שופט אהוד ביותר בגרסה האמריקאית של נולד לרקוד שנקראת "אתה חושב שאתה יודע לרקוד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה