דפי מידע

יום חמישי, 16 ביוני 2011

מאחורי הקלעים - כתבה על פעלולי הצנחנים ברובוטריקים 3 - שווה צפייה


רגע לפני שהסרט רובוטריקים מגיע לארץ זה הזמן לראות איך הצליחו לגרום לצנחנים עם חליפות כנפים לקפוץ ממגדל סירס בשיקגו. כאשר הבמאי מייקל ביי ראה צילומים של ג'י.טי הולמס בהם הופיעו צנחנים שקופצים עם חליפת כנפים, הוא התקשר לסטיבן שפילברג ואמר לו שהוא רוצה צנחנים עם חליפת כנפים בסרט הבא של רובוטריקים.

הסרטון מראה איך נעשו הסצנות בהם מופיעים הצנחנים.  כמובן שג'.טי הולמס שמוגדר אחד הצנחנים בחליפות הטובים בעולם מופיע בכתבה והוביל את הצניחות בסרט.אני לא יודע האם הסרט יהיה טוב או לא אבל הפעלולים אכן מרשימים. 

לצפייה בסרטון על הצנחנים והפעלולים



רובוטריקים הוא הסרט השלישי בסדרה שמבויים גם הוא ע"י מייקל בי ושיא לבוף מככב בו גם כן. הפעם לא תשתתף בסרט הכוכבת מיגן פוקס ומחליפה אותה הדוגמנית רוזי הנטיגטון. הסרט מספר על סם וויטוויקי שממשיך לשמור על קשר עם אופטימוס פריים בעוד הוא מתחיל את צעדיו כבוגר. הוא נקרא שוב לעזור לרובוטריקים לאחר שמגטרון מתערב במרוץ חלל מסוכן שמתנהל בין ארה"ב לרוסיה. דבר שגורם לאופטימופס פריים להכנס למרוץ המסוכן גם הוא.  בעוד הקרב מתנהל בין הכוחות מגיע לכדור הארץ שוקוויב,  שליט סייבטרון מעולמם של הרובוטריקים. דבר שעלול לשנות את השוויון בן הכוחות. הסרט מגיע לארץ ב-30/06

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה