דפי מידע

יום רביעי, 15 ביוני 2011

הזמר אמינם עשוי לשתף פעולה עם הבמאי של "יום אימונים מסוכן"



לפי הלוס אנג'לס טיימס הבמאי אנטואן פוקואה אמור להצטרף להפקה שאמינם כבר מחובר אליה כשחקן הראשי.  אנטואן פוקואה ביים את הסרטים "יום אימונים מסוכן" , "על הכוונת" ו"רחובות ברוקלין" וההצטרפות  לפרויקט מאוד מעניינת. עד לפני כמה ימים פוקואה היה אמור לביים סרט על חייו של הראפר טופאק אבל בימים האחרונים הוא התרחק מההפקה ועכשיו מדווח שהוא בדרך לחתום בסרט שכרגע נקראה "שמאלית" ("Southpaw"). את התסריט כתב קורט סאטר שהוא המפיק והכותב של הסדרה "ילדי האנרכיה". בסרט אמינם אמור לגלם מתאגרף במאבק אישי ובזירה.


אמינם שיחק בשנת 2002 בסרט "8 מייל" ולא השתתף באף סרט מאז. העלילה של הסרט מספרת על מתאגרף במשקל קל מעורב שחווה טרגדיה בחייו, בזמן שהוא בדרך אל תואר האליפות. הוא חייב גם להלחם בזירה וגם בחייו הפרטים בשביל בתו הקטנה. התסריטאי אמר שהוא כתב את הסרט בהשראת חייו של אמינם בחמש שנים האחרונות והוא הפך את דמותו של המתאגרף לשמאלית כי מתאגרף שמאלי בעולם האיגרוף הוא בדיוק כמו ראפר לבן בעולם ההיפ-הופ.

עולם האיגרוף או הקרבות בזירה חוזר להוליווד בתקופה האחרונה עם הסרט "פייטר" שהיה מועמד לאוסקר. בעתיד הקרוב יצא הסרט "לוחם" עם טום הארדי ("ההתחלה") שמספר על זוג אחים שנאבקים אחד בשני בדרך לאליפות, וגם סרט איגרוף הרובוטים "פלדה אמיתית" אם יו ג'קמן ("אקס-מן"). נראה מה יצא מהפרוייקט של אמינם בהמשך.

תגובה 1:

  1. הדרך לתואר האליפות קשה מנשוא. חבר קרוב שלי נסע לסין וניסה להביס את טובי העולם באגרוף במשקל קל. הוא חזר מיואש, חסר ממון, ועם חבטות הגונות בכל חלקי גופו. לא לנסות בבית.

    השבמחק