דפי מידע

יום רביעי, 2 במאי 2012

מארוול והסרטים הבאים


הסרט הנוקמים אמור להגיע בעשירי למאי לקולנוע בארץ. בסרט אנחנו אמורים לפגוש את הדמויות איירון מן, הענק הירוק, ת'ור וקפטן אמריקה שכל אחד מהם היה הדמות הראשית מסרט משלה. כאשר האירוע הגדול של מארוול השנה מגיע אנחנו נתן מידע על שאר ההפקות שנמצאות כרגע בתכנונים שלהם.

איירון מן 3 – הסרט השלישי בכיכובו של רוברט דאוני ג'וניור שאמור להגיע ב-2013 יקח את טוני סטארק בחזרה לסיטואציה שמוקרת לו מהחצי הראשון של הסרט הראשון, שם הוא נמצא בתוך המערה. העלילה תקח את איירון-מן למצב שבו הוא יהיה עם הגב לקיר ואף אחד לא יכול לעזור לו. אין לו אפשרות ליצור קשר עם שאר העולם,  והוא צריך להיחלץ מהמצב בכוחות עצמו. את הסרט יביים שיין בלאק הבמאי של "קיס קיס בנג בנג".

ת'ור 2 – אמור להגיע לקולנוע בשנת 2013 והוא אמור להמשיך את העלילה שהתחילה בסרט הראשון במדבר, שם תור וג'יין בילו ביחד 3 ימים. האם הם באמת אוהבים אחד את השניה? לסרט השני אמור לחזור אנטוני הופקינס ביחד עם תום הידלסטון שמשחק את אחיו של ת'ור, לוקי, וכמובן נטלי פורטמן כג'יין. את הסרט מביים אלן טיילור שביים שישה פרקים מסדרת הפנטזיה של HBO "משחקי הכס" הוא ביים גם מספר פרקים בסדרות "סקס והעיר הגדולה" ו "הסופרנוס".

קפטן אמריקה 2 – הסרט מתוכנן ל – 2014. בסרט השני אנחנו אמורים לראות את קפטן אמריקה במותחן פוליטי, בזמן הווה לאחר  סיום העלילה בסרט "הנוקמים" קפטן אמריקה מחליט להצטרף לארגון "שילד" שהוא מבין את החשיבות שלו. כרגע לא הוצמד עדיין במאי לסרט.

הענק הירוק – למרות שהתגובות בהקרנות המוקדמות כלפי דמותו של הענק הירוק מאוד חמות ואוהדות כרגע לא מתוכנן סרט המשך לענק הירוק.

אקס-מן: ימי עבר עתידי - לחלק השני מגיע הבמאי בריאן סינגר שביים את שני הסרטים הראשוניים והוא מתחברלתסריטאית ג'יין גולדמן ומתיו ווהן שביים את "אקס מן: ההתחלה". בין השחקנים אנחנו נפגוש שוב את ג'ניפר לורנס (מיסטיק), מייקל פסבנדר (מגנטור) וג'יימס מקאבוי (פרופסור אקס) שיפגשו את דמותם מהעתיד שגולמו על ידי סר' םטריק סטיוארט ואיאן מקיילן. הסרט אמור להגיע בשנת 2014 בעיקר בגלל שג'ניפר לורנס צריכה לסיים את הצילומים של הסרט השני של "משחקי הרעב". העלילה תבוסס על סדרת הקומיקס בעלת אותו שם שפורסמה בשנת 1981 והיא מספרת על מסר שמגיע מהעתיד ששולח את חבורת האקס-מן כדי לשנות אותו.

ספיירדמן המופלא סרט ההמשך - ביטחון של מארוול לגבי הסרט הראשון היה כלכך גדול שהם התחילו את הפקת הסרט השני בסדרה עוד לפני שהסרט הראשון יצא לקולנוע, הם החתימו את השחקנים לסרט המשך וכבר הכריזו על תאריך ההפצה שלו שיהיה ב-02/05/2014. התסריטאים ג'יימס ונדרבילט, אלכס קורצמן, ורוברטו אורקי כתבו את התסריט לסרט השני.

הוולבריןיו ג'קמן חוזר לגלם את הוולברין בסרט עם עלילה נפרדת ממה שראינו בטרילוגיית אקמן. בסרט וולברין מגיע ליפן שם הוא מתחיל רומן אסור עם אישה מקומית שמאורסת לאדם אחר. הרומן מתחיל מלחמה בין וולברין לביר אחד מהיריבים של וולברין "הסמוראי הכסוף". את הסרט מביים ג'יימס מנגולד. הסרט אמור לצאת בשנת 2013.

שומרי הגלקסיה – קבוצת גיבורי על שנלחמים ברוע. ישנן שתי קבוצות של המגנים אחת מסדרת קומיקס משנת 1969 ואחת משנת 2008 הדמויות של צוות שומרי הגלקסיה בסרט הזה הן: סטארלורד, דראקס המשמיד, גרוט, רוקט רקון  וגאמורה. תאריך הבכורה הוא 1/08/2014


איש הנמלה – הסרט מתוכנן לשנת 2014 -  הבמאי שמתכנן לקחת לידיו את הסרט או יותר נכון הוא המנוע שעומד מאחורי הסרט הוא אדגר ווריט הבמי מאחורי "סקוט פילגרם נגד העולם" (האקסים של החברה שלי).

איזה עוד סרטים נמצאים על השולחן של מארוול.

דוקטור סטרנג' – ניורוכירוג אנוכי שלאחר תעונה ומפגש עם נזיר טיבטי הוא חוזר למוטב ומוצא את טוב הלב שלו. והוא משתמש ביכולות הקסם שלו לטובות האנושות ושאר ירקות. הסרט נמצא כרגע רק על השולחן עדיין לא התחילו בהפקה שלו אם בכלל.


דדפול - דדפול הוא דמות אנטי גיבור בעלת יכולות מוגברות ושליטה באומנות לחימה, ראיין ריינולדס גילם אותו בסרט המצער אקס-מן המקור: וולברין". ייתכן שריינולדס יחזור לגלם אותו בסרט אבל ריינולדס מגלם את גיבור העל גרין לנטרן וזה יכול לפגוע בליהוק שלו. כרגע עובדים על התסריט שני הכותבים של הסרט זומבילנד. הסרט מתוכנן לצאת בשנת 2014.

17 תגובות:

  1. אין כאן מידע על אקס מן?

    השבמחק
  2. לא יצא סרט חדש על גוסט רידר?

    השבמחק
  3. ניקולס קייג' ממש רוצה סרט שלישי, אבל הסרט השני של גוסט ריידר לא הצליח בקופות בארה"ב, אז הצפי לסרט שלישי הוא לא גבוה.

    השבמחק
  4. תעדכן את השנת של הסרטים ברשימה כאן "דדפול" שאמור לצאת ב-2014 ו-"הוולברין שאמור לצאת ב-2013.

    השבמחק
  5. מה עם הנוקמים 2 שיצא בשנת 2006?
    http://ideas.wikia.com/wiki/The_Avengers_2_(2016_film)

    השבמחק
  6. ויהיה סרט המשך לפנטסטיק פואר?

    השבמחק
  7. לא אין מצב שהנוקמים 2 יוצא ב-2016, הוא יצא ב-2015 לא ב-2016 מה זה השטויות האלה.
    וחוץ מזה, זה רשום באתר הזה-www.movieinsider.com/m10212/the-avengers-2/
    וגם רשום שם שקונק פו פנדה 3 יצא ב-2017 עד כדי כך מאוחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. קונג*
      ובהקשר לפנטסטיק פור (ארבעת המופלאים) אמור לצאת סרט חדש שאין לו שום קשר לסרטים הקודמים שלו זה סרט חדש לגמריי עם במאי ושחקנים אחרים, שבעצם הסרט הזה אמור לצאת שנה הבאה ב-2013 אבל עדיין לא התחילו לדבר עליו כל כך.

      מחק
    2. הנוקמים 2 יוצא ב 2014 או ב 2015

      מחק
  8. יצא מתישהו איירון מן 4

    השבמחק
  9. אקס מן-העתיד שהיה*

    השבמחק
  10. יש לכם הרבה לעדכן .. נראה לי נטשו את האתר הזה

    השבמחק