דפי מידע

יום ראשון, 8 באוגוסט 2010

אהבה בהחלפה - (2010) - The Switch



טוב אז עוד קומדיה רומנטית עם ג'ניפר אניסטון שלאט לאט הופכת בבחירת הסרטים שלה להיות מג ראיין של שנות ה-90 . היא פוגשת את ג'ייסון בייטמן בסרט "אהבה בהחלפה". את הסרט מביימים וויל ספק וג'וש גורדו זוג במאים צעיר שביימו את " להבי התהילה" שהיה סרט סביר.

עלילה: קייסי היא רווקה בת 40 והיא החליטה שהיא רוצה להביא ילד לעולם. וואלי החבר הכי טוב שלה וגם בחור טיפה נירוטי לא אוהב את הרעיון. לוואלי תמיד רגשות כלפי קייסי אבל הוא פספס את ההזדמנות שלו ונכנס לאיזור של החבר הטוב של קייסי. קייסי מחליטה ליישם את ההריון  בעזרת תרומת זרע שלבחור מקסים ונאה בשם רולנד. לכבוד האירוע, קייסי מארגנת עם החברים שלה "מסיבת הזרעה" שאליה מוזמן גם וואלי . וואלי מאוד משתכר ובטעות שופך את תרומת הזרע של רולנד ומחליף אותה בשלו. שבע שנים לאחר מכן קייסי שעזבה את ניו-יורק חוזרת לעיר עם ילד קטן, מקסים וטיפה נירוטי. וואלי מפתח קשר עם הילד אבל החדשות הרעות הן שרונלד חוזר שוב לסיפור.

הנה הצד החיובי, הסיפור נשמע נחמד, הקאסט  הוא מעולה והוא כולל את  ג'ניפר אניסטון, ג'ייסון בייטמןפטריק ווילסון ("ילדים קטנים"), גולייט לואיס וג'ף גולדבלום, זה חתיכת קאסט. התסריט נכתב על ידי תסריטאי יחסית צעיר בשם אלן לוב ("וול סטריט: הכסף מדבר") הוא כתב את התסריט לפי סיפור קצר של ג'פרי יוג'ינידס זוכה פרס פוליצר על הספר " Middlesex". כך שיש הרבה כישרון מסביב. האם זה מספיק מלהפוך מה שנראה לקומדיה רומנטית פשוטה ורגילה ליותר מזה? אני לא בטוח. גם אם לא, אז לפחות יהיה לזוגות שרוצים לראות קומדיה בקולנוע מה לראות, או לפחות מה להשכיר.

מועד הפצה: 20 באוגוסט (ארה"ב) | 19 באוגוסט (ישראל)

הנה הטריילר תיהנו


סיכום ביקורות: הסרט פתח את השבוע הראשון שלו יחסית חלש עם 8 מיליון דולר הכנסות . הסרט של ג'ניפר אניסטון מקבל ביקורות פושרות מהמבקרים כאשר רק 49% מהמבקרים נותנים לו ביקורות חיוביות והצופים נותנים דירוג סביר פלוס. מסתמן כקומדיה רומנטית סבירה לא יותר.

ביקורת בעד / ביקורת נגד
ביקורת בעד:אריק ד.סניידר - Film.com ציון B
בלב שלו, הוא לא שונה מכל קומדיה רומנטית. טוב ,חוץ מזה שהסרט באמת מצחיק.
                                                         
ביקורת נגדפיטר טרורס – רולינג סטונס ציון 2/4
הסרט הזה נותן מעט הפתעות – תהפכו את זה ללא מביא שום הפתעה. הדבר היחידי שמצליח להציל את הסרט זה המשחק.

355 מדרגים – 6.5/10 : IMDB


5.7/10 : Rotten Tomatoes

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה