דפי מידע

יום שלישי, 20 ביולי 2010

גון - The GOON



אז הנה סרט שנראה מגניב, לפחות מהטיזר ששחררו היום. הסרט הוא "גון" סרט אנימציה מבוסס על סדרת קומיקס בעלת אותו שם. את הסדרה יצר אריק פאוול , והיא התפרסמה לראשונה בשנת 1999. מה שמאפיין את סדרת הקומיקס שהיא שופעת בהומור שחור. כך שאנחנו אמורים לקבל סרט קומיקס קצת יותר שונה.



גון הוא בריון, נציג של מאפיונר בשם לבראזיו, העיסוק העיקרי של גון הוא לחסל ולקרוע את הצורה לזומבים שמגיעים מאזור העיר שנשלט על ידי מדען מטורף שעונה לשם "המטיף הזומבי" לצידו של גון ניצב פרנקי בחור נמוך ובעל פיוז קצר. ביחד שניהם מבלים בפאבים, שותים אלכוהול, וגם הורגים זומבים. אבל לא כל הזומבים שבהם הם נתקלים הם הזומבים שאנחנו מכירים
.
הקומיקס "גון"  הפך בעשר שנות קיומו לסדרת פולחן בעיקר בגלל הדמויות במטורפות שלו וההומור השחור. אחד העובדות היותר מעניינות של הסרט היא שיוצר הקומיקס אריק פאוול היה מעורב באופן ישיר ביצירת הסרט. הוא כתב את התסריט. עובדה נוספת שלא אחר מאשר הבמאי דיוייד פינצ'ר ("מועדון קרב") מעורב גם הוא בעשיית הסרט ומפיק אותו.  את הקול של הבריון גון עושה שחקן שאני מאוד אוהב קלנסי בראון ("איש הנצח") שעושה גם את הקול של יוג'ין קראב בסדרה "בוב ספוג", ואת הדמות של פרנקי חמום המוח עושה פול ג'יאמטי ("דרכים צדדיות").

מועד הפצה: עדיין לא ידוע מתי הסרט יופץ בארץ או בחו"ל. נעדכן כשנדע.

בינתיים תיהנו מהטיזר

תגובה 1:

  1. אין סרט עדיין. הוא בשלבים מאוד ראשוניים של השגת מימון.

    השבמחק