דפי מידע

יום שלישי, 20 ביולי 2010

תביאו אותו ליוונים - (2010) - Get Him to the Greek



"תביאו אותו ליוונים" היא קומדיה מופרעת שסחפה את ארה"ב בשבועות האחרונים והוגדרה כקומדיה של הקיץ תגיע אלינו בספטמבר. ג'ונה היל "אנשים מצחיקיםוראסל ברנד "קח את זה כמו גבר" כלכך קשה לי לקרוא לסרט הזה כך אז ראסל ברנד "לשכוח את שרה מרשל" מככבים בסרט מופרע בעיקר בזכות ראסל ברנד בקומדיה  על כוכב רוק.

ג'ונה היל הוא מתמחה בחברת תקליטים שמעלה רעיון למופע רוק. הרעיון הוא להזמין כוכב רוק בריטי ידוע באמפי  תיאטרון היווני בלוס אנג'לס. (מכאן השם באנגלית " Get Him to the Greek"). לג'וניה היל ניתנת המשימה להביא 
למופע
 את הכוכב הבריטי שאותו משחק ראסל ברנד. הבעיה היא שהוא ככל הנראה האיש חסר המעצורים המופרע ביותר שחי בזמן הזה לפחות. האם יצליח , איך יצליח ומה עובר להם במסע בדרך לארה"ב מבריטניה? תשובות לשאלות ניתן לראות בסרט.

הסרט הוקרן כבר בחודש יוני בארה"ב וזכה לביקורות אוהדות של הקהל יותר ממה שציפיתי שיהיו. הסרט הכניס עד עכשיו 60 מיליון דולר בארה"ב. תקציב הסרט היה 40 מיליון אז מצבו טוב מאוד. במאי הסרט ניקולס סטולר עבד ביחד עם שני השחקנים בסרט "לשכוח את שרה מרשל" וכנראה שהוא יודע למה הוא ליהק את שניהם לסרט הנוכחי.  אז הנה המרענן הקומי של הקיץ כמו ש"האנגאובר" היה בשנה שעברה.

מועד הפצה בארץ: היה אמור להגיע בספטמבר , אבל המועד נדחה.

הנה הטריילר תיהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה