דפי מידע

יום שבת, 17 ביולי 2010

סיכום סוף השבוע של הבכורות בארה"ב. 17/07



ליאונרדו דיקפריו וניקולס קייג' הגיעו אלינו השבוע לקולנוע.  דיקפריו בסרט המדע בדיוני "ההתחלה" של כריסטופר נולן, שתופס את המקום הראשון בטבלת הקופות. ניקולס קייג' ב"שוליית המכשף" לא נהנה מאותה הצלחה כמו דיקפריו.


"ההתחלה" – Inception

הסרט "ההתחלה" של כריסטופר נולן תפס את המקום הראשון ברשימת שוברי הקופות של סוף השבוע עם צפי הכנסות של 60 מיליון דולר בסוף השבוע הנוכחי. כך שככל הנראה בסרט שהיה בתקציב של 160 מיליון דולר ככל הנראה יהיה ריווחי. אך הביקורות. הרוב המחולט אוהב את הסרט אבל לחלוטין ישנן ביקורות שטוענות שהסרט אולי יהיה מתוחכם מידי או קודר מידי לקהל הרחב. אני אישית אומר שתתנו לקהל קצת קרדיט.

5,123 מדרגים - IMDB: 9.3/10 
            

RottenTomatoes: 8.1/10


                                                                                                                             
שוליית המכשף - The Sorcerer's Apprentice

"שוליית המכשף" יתפוס ככל הנראה את המקום השלישי בטבלת הקופות של הסופ"ש. עם צפי הכנסות שיעמוד על 16 מיליון דולר בסופ"ש ו 8 מיליון דולר הכנסות מימים רביעי וחמישי.  אבל עם תקציב של 150 מיליון דולר ההכנסות הללו ממש לא מעודדות. הקהל מחבב את הסרט המבקרים פחות. שוב כל עוד תיקחו את הסרט, כסרט קליל לקיץ אתם תהנו.

860 מדרגים - IMDB: 6.1/10


RottenTomatoes: 5.3/10
                                                                                                                           
שאר הסרטים בעשירייה הראשונה.

"גנוב על הירח" שומר על מקום טוב ברשימה עם צפי הכנסות של 32 מיליון דולר , כ 117 מיליון דולר הכנסות ליוניברסל מהסרט (קצת אוויר לנשימה לאולפנים שנמצאים בקשיים). " דמדומים:  ליקוי חמה" טוב לו ונחמד לו במקום הרביעי עם 13 מיליון הכנסות, מתקרב מאוד ל 300 מליון דולר עם 264 מיליון דולר עד עכשיו. "צעצוע של סיפור" עם 362 מיליון דולר הכנסות עד עכשיו בקולנוע. במקום השמיני "הטורפים" בסוף שבוע השני שלהם עם 6 מיליון שמתווספים ל 34 מיליון עד יום חמישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה