דפי מידע

יום שלישי, 22 ביוני 2010

יומן הרום - (2011) - The Rum Diary


ג'וני דפ מתאחד שוב עם ספר של האנטר ס.טומפסון. בשנת 1998 כיכב דפ ביחד עם בניסיו דל טורו בסרטו של טרי גליאם "פחד ותיעוב בלאס וגאס". הפעם דפ נכנס לנעליו של פול קמפ עיתונאי אלכוהוליסט שמעביר את זמנו בסן-חואן. את הסרט ביים ברוס רובינסון שביים בעבר את "וית'נייל ואני" ו"הקורבן השמיני". לצידו של דפ משחקים אמבר הארד, גובאני ריביסי, אהרון אקהרט ומייקל ריספולי. ברוס רובינסון גם כתב את התסריט לפי ספרו של טומפסון

במאי: ברוס רובינסון – ("הקורבן השמיני")
תסריט: לפי ספרו של האנטר ס.טומפסון | ברוס רובינסון – ("דמעות של שתיקה)
שחקנים: ג'וני דפ, אמבר הארד, אהרון אקהרט, גיאובני ריבסי, ריצ'ארד ג'נקינס, אמוארי נולסקו, מרשל בל, מייקל ריספולי, אנדי אומברגר, ביל סמיטרוביץ.
מועד הפצה: 28/10/2011 (ארה"ב) | 3/11/2011 (ישראל)

עלילה:
פול קמפ, גרוש, אלכוהליסט ועיתונאי פרילנסי מוצא את עצמו בנקודת מפנה קריטית בחיים שלו. הוא עובד בסן חואן בפוארטו ריקו בכתיבה לעיתון עלוב, שותה כמויות עצומות של רום ומתנסה בחומרים אחרים עם חברו החדש בוב סלה. פול נאלץ להתמודד עם אתגרים שונים בעודו מנסה לסלול דרך בטוחה יותר עבורו בעוד הוא מוקף נשמות תועות שמובילות את עצמן להרס עצמי.     
רוטן טומטוס:51%
IMDB:7


אולי הכל נשמע כמו הזיות מטורפות, אבל זה אמיתי.... אני חושב

3 תגובות:

  1. אני מחכה לסרט הזה כבר שנתיים! הספר הזוי כמו הסופר שלו. מספר אחת!

    השבמחק
  2. כן דפ מנסה לצלם את הסרט הזה כבר הרבה זמן, אני מחכה גם כן לפרסום של מועד ההפצה ואני אעדכן.

    השבמחק
  3. סרט מעולה, כיפי וחשוב! ג'וני דפ בתפקיד מדהים!! 120 דקות שעוברות כמו 20 וממש כדאי לראות!!!!

    השבמחק