דפי מידע

יום שני, 31 במאי 2010

איירבנדר :כשף האוויר האחרון – (2010) - The Last Airbender

מי שהולך לסרט של הבמאי מ. נייט שאמאלאן, יודע כבר לאיזה סרט לצפות. הבמאי של הסרטים "החוש השישי" , "נערה במיים" ו"סיינס" ידוע בסרטים שיש בהם טוויסט בסוף שאמור לחבר הרבה קצוות בעלילה לסוף מפתיע. זה עבד מצוין ב"חוש השישי" בכל שאר הסרטים שלו עבד קצת פחות עד הרבה פחות.

ביולי 2010 אמור להגיע "איירבנדר" סרט נוסף בבימויו של מ. נייט שאמאלאן, אבל הפעם הכל נראה קצת שונה, אולי אפילו יותר מקצת שונה. הסרט מבוסס על העונה הראשונה של סדרה מצוירת מצליחה בשם "אווטאר: האגדה של אנג". להבדיל מסרטיו האחרים אין יותר מידי מקומות להפתעה או לטוויסטים מיוחדים, העלילה כבר מוכרת. אז לפתע הסרט נראה קצת יותר מבטיח. זהו הסרט הראשון מבין שלושה שאמורים להגיע לקולנוע.

העלילה של הסרט מסתובבת סביב אנג. מכשף צעיר בעולם דמיוני, לשושלת ארוכה מאוד של אוואטר. אנג נאלץ לשים בצד את ילדותו כדי לעצור את אומת האש שיוצאת במלחמה כדי לשעבד את אומות המים , האדמה והאוויר.

הסרט הוא מז'אנר הרפתקאות, פנטזיה ופעולה. זה סגנון חדש עבור שאמאלאן, ומעניין מאוד לראות סרט כזה שמבוים על ידיו. התחושה לגבי תוצאה הסופית היא טובה. בין השחקנים אין שמות של כוכבים. הפנים המוכרות ביותר הם של דב פאטל ("נער החידות ממובאי") וג'קסון רת'בון מסדרת הסרטים "דימדומים".

תקציב הסרט עומד על 100 מליון דולר. הצפי הוא שהוא יכניס הרבה יותר. במקור הסרט היה אמור להיקרא אווטאר , אבל בעקבות הסרט של קמרון שונה השם ל" The Last Airbender". הסרט יוקרן בשיטת התלת מימד ואמור להגיע לקולנוע בארה"ב ב 2 ליולי. לארץ הוא אמור להגיע כשלוש שבועות לאחר מכן ב 22 ליולי.

מדד ציפיות: גבוה.

הנה שני טריילרים שנראים טוב מאוד. כמובן שזה לא מבטיח שום דבר לגבי הסרט, אבל עדיין נראים טוב.











עדכון 03/07/2010 : . המבקרים קטלו את הסרט, והקהל קטל אותו עוד יותר. הוא אמונם הכניס 40 מיליון דולר אבל קשה לדעת לגבי עתיד הסדרה. לסיקור על סיכום סופ"ש הפתיחה של הסרט.



תגובה 1:

  1. מי הטמבל שלא רוצה שאווטר התקיים זה סרט טוב

    השבמחק