דפי מידע

יום שבת, 13 באוגוסט 2011

טריילר לטלוויזיה לסרטו של ניקולאס וינדיג רפן - דרייב


אולפני פילם-דיסטריקט התחילו להציג בארה"ב פרסומות בטלוויזיה לסרטו של ניקולאס וינדיג רפן "דרייב" אחד מהם הועלה כבר לרשת, והוא עושה עבודה טובה במשך ה-33 שניות שלו. ראיין גוסלין מככב בסרט כדרייבר, בראיין קרנסטון מהסדרה "שובר שורות" מופיע כמנהל שלו, ואלברט ברוקס כראש מאפיה. הסרט הציג בפסטיבל קאן וקיבל ביקורות טובות וגם תגובות טובות מאוד מהקהל כך שזה סרט שצריך לקוות שיגיע לארץ בקרוב.




דרייבר הוא נהג פעלולים ביום ונהג מילוט בלילה. לא משנה באיזה עבודה הוא עובד הוא מרגיש מאוד נוח מאחורי ההגה. שאנון הוא חצי מנטור חצי מנהל של דרייבר. מאחר והוא מכיר את הכישרון של דרייבר, הוא מארגן לו תפקידים בסרטים בעולם הבידור ומצד שני הוא מארגן לו לעבוד עבור שודדים שצריכים נהג מילוט. דרייבר מוצא את עצמו מטרה של האיש המסוכן ביותר בעלם התחתון בלוס אנג'לס לאחר שהוא מסכים לעזור לבעלה של שכנתו היפה , אירנה. אבל לאחר שהשוד מסתבך הדרך היחידה שלו להגן על אירנה ובנה הוא לעשות את הדבר היחידי שהוא טוב בו, וזה לנהוג.


ניקולאס וינדיג רפן הוא במאי שאוהב להביא לנו אלימות בלי שום מסננת ומי שראה את הסרטים "ברונסון" ו"ולהלה רייזינג" יכול להבין על מה מדובר. את התסריט כתב חוסיין אמני לפי ספרו של ג'ימס סאילס. אמני כתב גם את התסריטים לסרטים "ג'וד", "קיל שוט" ו "47 רונין". חברת ההפצה גם פרסמה את הפוסטר הרשמי בארה"ב. כאשר שם הסרט מוצג בצבע ורוד ועדין, מה שלומר על הסרט. "דרייב" יצא לאקרנים בארה"ב בתאריך 16/09/2011.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה