דפי מידע

יום שבת, 20 באוגוסט 2011

דרייב – (2011) - Drive



"דרייב" הוא סרט פעולה חדש של ניקולאס וינדיג רפן במאי הסרט "ברונסון". הוא מתמקד בנהג שודים, אשר מסתבך עם האנשים הלא נכונים ונאלץ להתמודד עם חוזה שהוציאו עליו. הסרטים של רפן בדרך כל כוללים אלימות קשה, ולפי מה שאנחנו מבינים האלימות לא פסחה על הסרט הזה. 

ז'אנר: פעולה | דרמה
במאי: ניקולאס וינדיג רפן – ("ברונסון")
תסריט: חוסיין אמני ("ג'וד") | לפי ספרו של ג'ימס סאילס
שחקנים: ראין גוסלין,  כריסטינה הנדריקס, קארי מולגן, רון פרלמן, אלברט ברוקס, אוסקר אייזק, בראין קרנסטון.
מועד הפצה: 16/09/2011 (ארה"ב) | אוקטובר 2011 (ישראל)     
פרסים: פרס הבמאי המצטיין - (פסטיבל קאן 2011)
                    
עלילה:
דרייבר הוא נהג פעלולים ביום ונהג מילוט בלילה. לא משנה באיזה עבודה הוא עובד הוא מרגיש מאוד נוח מאחורי ההגה. שאנון הוא חצי מנטור חצי מנהל של דרייבר. מאחר והוא מכיר את הכישרון של דרייבר, הוא מארגן לו תפקידים בסרטים בעולם הבידור ומצד שני הוא מארגן לו לעבוד עבור שודדים שצריכים נהג מילוט. דרייבר מוצא את עצמו מטרה של האיש המסוכן ביותר בעלם התחתון בלוס אנג'לס לאחר שהוא מסכים לעזור לבעלה של שכנתו היפה , אירנה. אבל לאחר שהשוד מסתבך הדרך היחידה שלו להגן על אירנה ובנה הוא לעשות את הדבר היחידי שהוא טוב בו, וזה לנהוג.
אני נוהג




סיכום ביקורות: הסרט הציג בפסטיבל קאן וקיבל ביקורות טובות וגם תגובות טובות מאוד מהקהל שנותן לו ציון 8.9. המבקרים משבחים את הסגנון של הסרט , את ראיין גוסלין שצופים לו עתיד גדול וכולם מציין את האלימות בסרט. ציטוטי מבקרים: אנדרו אוההיר, Salon.com "הסרט בונה מתח יוצא דופן לפני התפרצויות קצרות של אלימות מזעזעת, בערך כמו בסרטי סמוראים".  קסאן ברוקס, גארדיאן "תתחגרו זאת חתיכת נסיעה". לסיכום, אם אתם רוצים מותחן מצויין שלא חוסך ממכם את האלימות ורוצים לצפות בכוכב עולה בשם גוסלין, פשוט תתפללו שהסרט יגיע לארץ.
IMDB: 8.9

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה