דפי מידע

יום שישי, 5 באוגוסט 2011

טריילר נוסף למותחן של עונת הסתיו



טריילר נוסף באורך מלא עלה ברשת למותחן של תומס אלפרדסון ("הכנס את האדם הנכון") שכולל צוות שחקנים המרשים ביותר של השנה ככל הנראה. הטריילר הועלה דרך אתר MSN.  הטריילר הזה פחות קצבי מהטריילר הראשון שהועלה אבל הוא הרבה יותר טוב ומספק קצת יותר מידע מהקודם. לפי הטריילר זה נראה שהסרט לא ייפול מסדרת הטלוויזיה ואם זה נכון, אז יש לחלוטין למה לצפות.

<a href='http://video.msn.com?vid=4eb189e9-5402-4080-be75-df5d3ed96b68&mkt=en-gb&src=FLPl:embed::uuids' target='_new' title='Tinker Tailor Soldier Spy: Exclusive Movie Trailer' >Video: Tinker Tailor Soldier Spy: Exclusive Movie Trailer</a>
                               
"חפרפרת" שמבוסס על סדרת טלוויזיה משנת 1979 מספר על סוכן בריטי שמגלה דרך רומן עם אשתו של קצין במרכז המודיעין הרוסי שייתכן ויש חפרפרת רוסית בתוך המודיעין הבריטי. הקצין מרתיע בפני הממונים עליו והם ממנים שני חוקרים בשם פיטר גילאם וג'ורג' סמיילי, לחקור. שני החוקרים צריכים לעשות זאת בלי  שימשכו תשומת לב במרכז המודיעין הבריטי, כאשר כל אחד יכול להיות החפרפרת. הסרט שכולל את השחקנים: גארי אולדמןקולין פירת', טום הרדי, מרק סטרונג, סיריאן הינדס, בנדיקט קמברבאץ,סטיבן גרהם. יעלה על המסך בארה"ב ב-18/11/2011 ואני מקווה שלא ייקח הרב זמן עד שהוא יגיע לארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה