דפי מידע

יום שלישי, 5 ביולי 2011

מורה רעה - (2011) - Bad Teacher


הבמאי ג'ק קסדן ("אפקט זירו") מביא  לנו קומדיה חדשה למבוגרים שמציגה לנו את קמרון דיאז  בתור מורה עם השפה המלוכלכת ביותר שראינו בשנים האחרונות. הקומדיה מספרת על מורה ששמה לה למטרה מורה שעובד איתה בבית ספר, והדרך שלה לזכות בו הוא בעזרת בונוס עבור ההישגים של התלמידים שלה. לצידה של  דיאז משחקים ג'סין טימברליק ו ג'ייסון סיגל ("איך פגשתי את אימא"

ז'אנר: קומדיה – 92 דקות
במאי: ג'ק קסדן ("אפקט זירו")
תסריט: לי אייזנברג – ("השנה הראשונה") | ג'נה סטופינסקי – ("השנה הראשונה")
שחקנים: קמורון דיאז, ג'סין טימברליק, לוסי פנץ', ג'ייסון סיגל.
מועד הפצה: 24/07/2011 (ארה"ב) | 28/05/2011 (ישראל)
פרסים: הקומדיה הטובה ביותר | שחקן הקומי הטוב ביותר - ג'סטין טימברליק |  ושחקןנית הקומית הטובה ביותר - קמורון דיאז - (טקס בחירת הנוער ארה"ב 2011) 

עלילה: אליזבת' היא אישה שרודפת אחרי כסף. אחרי שהחבר השוגר דאדי זורק אותה היא מתמקדת על מורה שעובד איתה בבית הספר. הדרך שלה לזכות בלבו לפי דעתה זה על ידי הוספת סיליקון לחזה שלה. אבל סילקון עולה כסף ועוד צריכים אחד לכל צד. אליזבת' מחליטה לכוון לבונוס שהיא תקבל עבור ההישגים של התלמידים שלה, ויש לה את הדרכים שלה להוציא ציונים טובים מהיצורים האלה שקוראים להם תלמידים.

הטריילר עם ה***F וה-***S

סיכום ביקורות: הסרט קיבל ביקורות פושרות וגם ציוני הצופים לא עלו יותר מידי גבוה, הקהל נותן ציון ממוצע של 6.1 שזה יחסית סביר. הסרט דיבר בעיקרלקהיל הצעיר שנותנן לו ציונים יותר גבוהים מהממוצע. המבקרים נתנו ציונים נמוכים יותר. 51% מהמבקרים נותנים לו ציון חיובי. ציטוטי מבקרים:ריצ'רד רופר, Richard Roeper.com "קשה להריע לדמות ראשית כלכך אנוכית, אבל "מורה רעה" מכיל מספיק הומור לא תקין פוליטית כדי לקבל ציון כמעט טוב." דנה סטיבנס, Slate,"אם אתם מחפשים קומדיה מצחיקה על מורה ציני, שחוגג קשה והופך בסופו של למורה מגניב ומוכשר בעזרת התלמידים שלו, תוותרו על "מורה רעה" ותשכירו את "רוק בבית ספר". לסיכום: רוצים לראות קומדיה לא הכי מתוחכמת אבל עם הרבה ניבולי פה? לכו לראות את הסרט.
IMDB:5.8


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה