דפי מידע

יום שבת, 11 ביוני 2011

דיקפריו עשוי לשחק את הרשע בסרט הבא של טרנטינו.



לאחר שרצו שמועות לגבי השתתפותו של לאונרדו דיקפריו בסרט הבא של קווינטין טרנטינו. אתר דדלין מדווח שדיקפריו נכנס למשא ומתן לשחק את תפקיד הרשע במערבון הספגטי שטרנטינו מבשל לנו. הסרט כרגע נקרא "ג'נגו לא כבול" והוא מספר על עבד בשם ג'נגו שבורח מעבדות ומתחבר לצייד ראשים גרמני שלוקח אותו תחת חסותו והופך אותו גם כן לצייד ראשים. לאחר שהוא עוזר לגרמני בעבודה, שניהם יוצאים לחפש את אישתו של ג'נגו ולשחרר אותה מאדם שנקרא קלווין קאנדי אדם מקסים אך גם אכזרי בעל אחוזה שדג'נגו צריך לעבור כדי לשחרר את אישתו.

את דמותו של הגרמני יגלם השחקן זוכה האוסקר כריסטוף ואלץ ששיתף פעולה עם טרנטינו בסרטו הקודם כהנס לנדה בסרט "ממזרים חסרי כבוד". בהתחלה דיקפריו היה אמור לשחק לפי הדיווחים את התפקיד של הנס לנדה, לפני שהשחקן האלמוני ואלץ הוחתם לשחק אותו. דיקפריו ישחק את בעל החווה שבבעלותו מועדון בשם קנדילנד במיסיסיפי שבו נשים משועבדות ומנוצלות כאובייקטים מינים, וגברים משתתפים בקרבות עד המוות במועדון. במידה ודיקפריו ישתתף בסרט, זאת תהיה הפעם הראשונה שהוא משחק בסרט של טרנטינו.

הדבר העיקרי שנותר לדעת הוא מי ישחק את תפקיד ג'נגו, בינתיים השמות שמדברים עליהם הם וויל סמית', אדריס אלבה ("אמריקן גנגסטר"), ג'ימי פוקס, וכריס טאקר ("שעת שיא"). במידה וול סמית' או ג'ימי פוקס יחתמו בסרט זה יהיה צוות שחקנים מרשים ביותר תחת בימויו של טרנטינו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה