דפי מידע

יום רביעי, 29 ביוני 2011

סידר ראפידס - (2011) - Cedar Rapids



זה סרטו הראשון של אד הלמס בתפקיד הראשי בעקבות ההצלחה שלו בסרט "הנגאובר" ("בדרך לחתונה עוצרים בלאס וגאס" כמו שקוראים לזה בעברית). "סידר רפידס" מגולל את עלילותיו של סוכן ביטוח נאיבי בוועידה לסוכנים בעיר הגדולה. לצידו של הלמס מופיעים ג'ון ס.ריילי ("שיקגו"), סיגוניר וויבר ("אווטאר") וסטיבן רוט ("ג'רזי גירל").

ז'אנר: קומדיה – 87 דקות
במאי: מיגל ארטטה – ("צעיר חסר מנוח")
תסריט: פיליפ ג'ונסטון – סרט ביכורים
שחקנים: אד הלמס, ג'ון ס.ריילי, סטיבן רוט, סיגוני וויבר, קורטווד סמית', אלייה שווקט, אן היץ'.
מועד הפצה: 11/02/2011 (ארה"ב) | לא ידוע (ישראל)

עלילה:
זה סיפור על טים סוכן ביטוח נאיבי מעיירה קטנה בויסקונסין. לצערו הוא נאלץ לנסוע לוועידת ביטוח בסידר ראפידס שבאיווה כדי לייצג את החברה שבה הוא עובד. ביחד עם שלושה סוכני ביטוח ש"מדריכים" אותו הוא מתנסה לראשונה בחוויות המייחדות את העיר גדולה.

"עשיתי אהבה עם אישה, היא לא כלכך יפה ויש לה טעם של סיגריות"

סיכום ביקורות: הסרט זוכה ברובו לתגובות טובות. הצופים נותנים לו ציון ממוצע של 6.6 ו85% מהמבקרים נותנים לו ציון חיובי. לפי המבקרים הסרט מספק את הסחורה אבל די בקושי. הוא לא מהקומדיות שיפילו את הצופה לרצפה והוא לא גדוש ביותר צחוקים ממה שצריך. ציטוטי מבקרים: קארי ריקי, פילדלפיה אינקוואייר, "הלמס מספק הופעה בנגיעות של מעדן, כמעט כמו ההופעה יוצאת הדופן של טום הנקס בסרט "ביג"". פיליפ פרנץ', הגרדיאן "הסרט מצחיק, פוגעני, משוחק היטב וגם חסר משמעות". לסיכום: קומדיה חביבה, ולא מתוחכמת יותר מידי,  כך שיש סיכוי סביר שלא תרגישו שבזבזתם את הזמן. בכל מקרה לחכות שיגיע ל .DVD
IMDB:6.6

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה