דפי מידע

יום שני, 27 ביוני 2011

מסיבת רווקות – (2011) - Bridesmaids


סרט ראשון שבו כריטין וויג משחקת בתפקיד הראשי שכל כך מגיע לה. שושבינה שחייה הם די חסרי סדר מנהלת מלחמה עם שושבינה נוספת כדי על הזכות לשמח את הכלה. וויג היא הקומיקאית המובילה בתוכנית מוצ"ש חי (SNL) והופיעה במספר סרטים כשחקנית משנה. אבל זה סרטה הראשון בה התפקיד הוא ראשי. הסרט הציג כבר בחו"ל וקיבל ביקורות טובות מאוד, והיה קשה לצפות שיהיו כאלו ביקורות מסרט כזה.

ז'אנר: קומדיה       
במאי: פול פייג – ("אני דיויד")
שחקנים: כריסטין וויג,  ג'ון האם, מאט לוקאס, מאיה רודולף, רוז באיירן.
מועד הפצה: 13/05/2011 (ארה"ב) | לא ידוע (ישראל)

עלילה:
אנני היא השושבינה של חברתה הטובה ביותר, לילאן. ואנני מרגישה שהיא חייבת להיות השושבינה הטובה ביותר שיכולה להיות לחברתה. אנני היא לא הבחורה שהכל הולך לה בחיים וכשמצרפים לזה להקה של שושבינות צבעוניות באישיות, ואולי אפילו שושבינה מתחרה. המטרה של אנני יותר קשה ממה שהיא יכולה לבקש. אבל היא יודעת שהיא תלך הכי רחוק שהיא יכולה בשביל החברה שהיא הכי אוהבת.

"אני שמחה שהוא רווק כי אני אתפס עליו כמו על עץ"

סיכום ביקורות: הסרט מקבל תיאום כמעט מושלם בין הצופים למבקרים, וזה קצת היה מפתיע מההסיבה שהטריילר לא היה נראה מבטיח בכלל. הצופים נותנים ציון ממוצע של 7.7, הדמוגרפיה מראה שנשים אוהבות אותו קצת יותר אבל לא הרבה יותר. מצידם של המבקרים הם  משבחים כמעט הכל, את משחקה הקומי של וויג, את כמות הצחוקים שהוא מספק. ציטוטי מבקרים: דיויד דנבי, ניו-יורקר "הסרט לא אחיד ומקרטע אבל מספק הרבה סיבות לצחוק"ליסה גילס-קדי, Real.com "וויג מושלמת... בילוי מושלם הכי מושלם מזה שנים לשני המינים בקולנוע   - זאת הזמנה לסרט שאסור לכם לסרב".  לסיכום, קומדיה מוצלחת שלפעמים דומה ללקט מערכונים אבל היא כל כך מצחיקה שלא ממש אכפת לכם. (ככל הנראה הדבר הכי מצחיק בקולנוע בחודשים יולי אוגוסט)
IMDB: 7.7

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה