דפי מידע

יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

טרון המורשת - (2010) - Tron: Legacy


בדצמבר השנה ייצא הסרט "טרון: המורשת", סביב הסרט ישנם די הרבה דיבורים, אבל לא ברור האם זה בגלל הסרט הנוכחי, בגלל הסרט הראשון משנת 1982. "טרון: המורשת" הוא בכיכובם של ג'ף ברידג'ס שהופיע גם בסרט המקורי ולצידו גארט הדלונד שמשחק את בנו של ברידג'ס. הבמאי של הסרט הוא ג'וזף קוסינסרקי שמגיע בעיקר מעולם סרטי הפרסומות. זהו סרט באורך מלא הראשון שלו.

עלילהסאם. צעיר מרדני בן 27, שגדל בצל היעלמותו המסתורית של אביו שהיה מוביל וחלוץ בתעשיית משחקי המחשב. סאם הולך בעקבות סימן שמופיע באופן מסתורי מחדר משחקי המחשב המקורי של אביו. לאחר שסאם עוקב אחרי הסימן הוא נמשך כמו אביו לתוך משחק המחשב. אותו משחק המחשב שאביו כלוא בו 20 שנה. סאם ואביו מנסים לפרוץ החוצה בכל דרך אפשרית מתוכנת המחשב. ביחד עם לוחמת חסרת פחד בשם קואורה, הם יוצאים למסע של חיים ומוות בתוך העולם המקוון שמנסה למנוע מהם להימלט והוא עושה זאת בכל דרך אפשרית.

שחקנים:  ג'ף ברידג'ס, גארט הדלונד ("טרויה") , אוליויה ווילד (13 מ "דר' האוס"), מיקל שין ("המלכה"), ברוס בוקסלייטנר (שיחק את טרון בסרט המקורי)

מידע נוסף: הבמאי ג'וזף קוסינסיקי עבד בעיקר בתחום הפרסומות. הוא זכה להערכה רבה וזכה במספר פרסים על פרסומות שהוא עשה בעיקר למשחקי מחשב. כך שאולי זה מפתיע שהוא קיבל פרויקט כלכך גדול בתור סרטו הראשון. אבל הוא איש בעל חזון שעומד מאוחרי הסרט כמעט מההתחלה. את הסרט צילמו בשיטת התלת מימד במצלמות מתקדמות יותר מהמצלמות שהשתמשו בסרט אווטאר. עד עכשיו צולמו בסך הכל שלושה סרטים בתלת מימד אמיתי "אווטר", "האויב שבפנים 4" ו"טרון: מורשת"  גם סרטו הבא של מייקל בי "רובוטריקים 3" מצולם מצלמות פיוזן.

מועד ההפצה: 17 בדצמבר (ארה"ב) |  16 בדצמבר (ישראל)  יום לפני ארה"ב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה