דפי מידע

יום רביעי, 11 באוגוסט 2010

פייטון ריד יביים כנראה את הסרט "ריקי סטניסקי"



לפני כמה שבועות פורסם שג'יימס פרנקו יככב בקומדיה חדשה שנקראת "ריקי סטניסקי", ועכשיו מפורסם באתר פג'יבה שהבמאי פייטון ריד ("יס מן") עשוי לקחת לידיו את בימוי הסרט. זאת תהיה עבודה ראשונה של השניים ביחד וזה יהיה מעניין לצפות בתוצאות של השניים. הסרט אמור להגיע אלינו בשנה הבאה.

עלילה: שלושה נערים אשר מבצעים מתיחה שמשתבשת ומסתיימת בשרפת אחד הבתים בשכונה שלהם. בכדי להתחמק מההשלכות הם יוצרים זהות פקטיבית בשם ריקי סטניסקי כדי שהאשמה תיפול עליה. 20 שנה לאחר אותו מקרה החבורה ממשיכה להשתמש באותה זהות בדויה כדי לצאת ממצבים לא נוחים בחיים שלהם. הבעיה מתחילה כאשר בנות זוגם מאלצות את השלישייה לארגן מפגש עם אותו ריקי שמעולם לא פגשו. השלושה שוכרים שחקן (פרנקו) שיכנס לנעליו של ריקי ומאותו רגע שבו הדמות הפקטיבית הופכת לממשית העניינים מתחילים להשתבש.

ריד ביים מספר קומדיות בעבר, חלקן טובות יותר חלקן פחות. אבל הוא מסוג הבמאים שככל הנראה באמת יתאימו לסרט מהסוג הזה. כי בסרט הזה פרנקו אמור להעצר, להירדף אחרי מקומות העבודה של השלושה, להיות מאושם וגם לחטוף מכות אחרי שהוא נכנס לנעלים של ריקי. נחכה בנתיים לשמוע על הליהוקים הבאים ולתחילת הצילומים כדי לעדכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה