דפי מידע

יום שבת, 14 באוגוסט 2010

אגדה עם כנפיים: השומרים של גא'הול – (2010) - Legend of The Guardians : The Owls of Ga Hoole



הסרט בעל השם הקצר "אגדה עם כנפיים: השומרים של גא'הול" הוא סרט אנימציה חדש בבימויו של זאק סניידר הבמאי של "300". הסרט מבוסס על שלושה ספרים ראשונים מהסדרה "השומרים של גא'הול". זהו ניסיון האנימציה הראשון של סניידר וגם סרטו הראשון שמיועד לכל המשפחה.  הסרט ככל הנראה אמור להיות היורש של האחים וורנר לסדרה של הארי פוטר שתסתיים בשנה הבאה.


תקציר: הסרט עוקב אחר סורן, ינשוף צעיר שמוקסם מסיפורי אביו על משמר של לוחמים אצילים בשם "השומרים של גא'הול". הם נשבעו לשמור על החפים מפשע מפני כל רוע. חלומו של סורן הוא להפוך בעתיד לאחד מהלוחמים האצילים, אבל קלוד - אחיו של סורן חושב שהרעיון מגוחך והוא מנסה למשוך את תשומת ליבו של אביו מאחיו סורן, אך הקנאה שלו גורמת לתוצאות קשות כאשר הוא ואחיו  נופלים מהקן ונחטפים על ידי הינשופים של סיינט אגיס, שמנהלים בית יתומים שבו נשטף מוחם של הילדים כדי להפוך אותם לחיילים. בעזרת מספר ינשופים אמיצים, סורן וחבריו מבצעים בריחה נועזת מבית היתומים, וחוצים את הים בחיפוש אחרי ה"עץ הגדול", בייתם של השומרים האגדים של גא'הול. הם רוצים להגיע לשם כדי לבקש מהשומרים לעזור להם להביס את המסדר הרשע של הינשופים מסיינט אגיס.

בסדרת הספרים של "השומרים של גא'הול" ישנם 15 ספרים. שמות שלושת הספרים הראשונים הם: "הנפילה בשבי", "המסע" ו"החילוץ". הסדרה פורסמה לראשונה בשנת 2003 והספר האחרון בסדרה פורסם לפני שנתיים ב 2008. לפני חמש שנים נרכשו על ידי האחים וורנר הזכויות להפיכת הסדרה לסרטים . ייצור הסרט התחיל באוסטרליה בשנת 2009 על ידי חברת האנימציה Animal Logic שיצרה את הסרט "תזיזו ת'רגליים" (Happy Feet). זאק סניידר הוא במאי עם חזון ויזואלי מרהיב. וזהו סרט האנמציה הראשון שלו. קשה להיות בטוח שהסרט יהיה מוצלח. אבל תחושת הבטן אומרת שכן, נקווה שאנחנו צודקים.

צוות השחקנים שמשתפים את קולם בסרט הוא עשיר ומרשים קולות: אבי קורניש, הוגו וויבינג ("הדרך") , אמילי דה ראבין ("אבודים"), ריאן קוונטן ("דם אמיתי"), הלן מירן ("המלכה"), ג'פרי ראש ("שודדי הקאריביים"), סאם ניל ("פארק היורה") ודיוויד וונהם ("300").

מועד ההפצה: 24 בספטמבר (ארה"ב) | 23 בספטמבר (ישראל)


 הנה הטריילר תיהנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה