דפי מידע

יום שישי, 13 באוגוסט 2010

קרב על תפקיד חם לצד דנזל וושינגטון בסרט - Safe House



בימים אלו חברת סוני צריכה לקבל החלטה איזה שחקן צעיר ישחק לצד דנזל וושינגטון בסרט "הבית הבטוח" (תרגום חופשי). התפקיד הוא סוכן CIA שאמור להעביר פושע מסוכן למקום מבטחים לאחר ששניהם מותקפים בבית בטוח שבו הם שהו. על תפקיד סוכן ה-CIA מעומדים  שמונה שחקנים שרובם כוכבי קולנוע.  מבין כולם כרגע מוביל ראין ריינולדס שסרטו "קבור" אמור לצאת לאקרנים בזמן הקרוב.

שאר השחקנים שמעומדים על התפקיד בנוסף לריינולדס הם שייה לבוף, טיילור קיטש, כריס פיין שמשחק לצד וושינגטון ב"בלתי עציר", סם וורינגטון ("אווטאר"), גארט הדלונד ("טורן:המורשת"), כריס המסוורת' ("ת'ור") וג'ייק ג'ילנהול ("הנסיך הפרסי") וושינגטון חתם לפני מספר שבועות על השתתפותו בסרט שבו הוא יגלם את הפושע. ההחלטה של סוני לגבי מי ישחק בתפקיד הראשי אמורה להתקבל בזמן הקרוב, מהסיבה שתחילת הצילומים אמורה להיות בתחילת שנה הבאה. התפקיד נחשב אחד מהדברים החמים כרגע בהוליווד שזה אומר שהסרט אכן יהיה עליו באז רציני בתחילת שנה הבאה.

תפקיד אחר נחשב שמסתובב בהוליווד הוא התפקיד של ליזבת' סאנדלר ההאקרית הגותית בסרט "נערה עם קעקוע דרקון" של דייויד פינצ'ר. התפקיד אמור להיות מעצב קריירות לשחקניות צעירות. מדובר על על שלושה סרטים מ"טרילוגיית המילניום" של הסופר סטיג לרסן השבדי. והדמות של ההאקרית היא דמות מרכזית לאורך הסדרה שכרגע ישנו באז רציני מסביבה. אנחנו נדאג לעדכן על חדשות מכל האחד מהתפקידים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה