דפי מידע

יום שבת, 2 באוקטובר 2010

הרשת החברתית - (2010) - The Social Network



הסרט "הרשת החברתית" הוא סרטו החדש של דייויד פינצ'ר אחד הבמאים המעניינים ביותר בהוליווד שאחראי על הסרטים "מועדון קרב", "שבעה חטאים" ו "סיפרו המופלא של בנג'מין באטן". הסרט מספר את סיפורו של מארק צוקרברג ממציא פייסבוק. בתפקיד צוקרברג משחק ג'סי אייזנברג ("זומבילנד") ולצידו משחק אנדרו גארפילד מי שיכנס לנעליו של טובי מגוואיר בספידר מן.

עלילה: בסתיו של שנת 2003, גאון מחשבים וסטודנט לתואר ראשון בהרווארד מתיישב על המחשב שלו ומתחיל לעבוד על ראיון חדש. במהרה מה שהתחיל אצלו על המחשב הופך להיות מהפכה עולמית בתחום הרשת החברתית. שש שנים לאחר מכן הרשת מכילה 500 מיליון חברים. מארק צוקרברג הוא המיליארדר הצעיר בהיסטוריה. אבל היזמות שלו וההצלחה שלו מביא איתה גם צרות.

ז'אנר: דרמה

במאי: דייויד פינצ'ר

שחקנים: ג'סי אייזנברג, אנדרו גארפילד, ג'סטין טימברלייק, רוני מארה (המלצת האתר תזכרו את השם שלה), רשידה ג'ונס.


סיכום ביקורות: עוד לפני שהסרט הגיע לאקרנים הבאז סביבו היה חזק מאוד. וברגע שאנשים מהתעשייה התחילו לצפות בסרט הרחש החל לגבור. וציטוטים של הסרט הטוב של השנה , לסרט מהנה בשלמותו ועד הזרח קין של המאה ה21 החלו לנבוט ברשת. בשלב זה המבקרים ברשת נותנים 97% ביקורות חיוביות. דירוג הקהל גן הוא גבוהה

לצפייה בטריילר

ביקורת בעדסטפן זצ'רק - Movieline
פינצ'ר והתסריטאי שלו , הכותב העל אהרון שורקין יצרו סרט  seemingly צנוע שמשיג משהו שהוא קרוב לגדולה של הסרטים הטובים הישנים, בערה איטית שמספרת סיפור עם פנים, דיאלוגים ושפות גוף מכל הסוגים

סרט בעל חשיבות עצמית, נקרסיסטית, שנותן משמעות לעצמו בלבד.

דירוג צופים:
1,600 מצביעים: 8.0/10 – IMDB


דירוג RT: 9.2/10 - 97% ביקורות חיוביות.



מידע נוסף: הסרט מקבל באז רציני בהוליווד, והוא הוגדר על ידי מספר אנשים מהתעשייה כמעומד לאוסקר. וכסרט החשוב ביותר של השנה. אני רק מזכיר שהשנה היה הסרט "ההתחלה". השאלה שעולה היא "עד כמה סרט על פייסבוק יכול להיות מעניין" והיא שאלה מתבקשת. כנראה דייויד פינצ'ר הצליח למצוא את הדרך להביא לנו אותה בצורה הכי טובה שיכולה להיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה