דפי מידע

יום ראשון, 3 ביוני 2012

סרטים חדשים: יוני


בין הסרטים הבולטים בחודש יוני הם "פורמתאוס", סרט מדע ביוני של רידלי סקוט ("בליידראנר") עם שרליז ת'רון, מייקל פסבנדר, וגיא פירס. "אמיצה" הוא סרט אנימציה מאולפני פיקסר, שבדרך כלל מצליחים להביא לנו סרטים טובים על גבי סרטים טובים, בתקווה שגם הסרט הזה יהיה

07/06/2012

הדיקטטור- סשה ברון כהן משחק בסרט שנכתב בהשראת ספרו של סדאם חוסין "זביבה והמלך"?. הסרט מספר על רודן הרואי ואמיץ שיעשה הכל כדי שהדמוקרטיה לא תצליח לחדור לארצו. את הסרט מביים לארי צ'ארלס שביים את "בוראט" ו"ברונו"  לצידו של בוראט משחקים מייגן פוקס, אנה פראיס, וג'ון סי ריילר ששיחק עם כהן בסרט "הבלדה על ריקי בובי".

בל אמי- בל עיבוד לספרו הסטירי של גי דה מופאסאן. הסרט מספר על דרכו צעיר פריזאי מעוני אל העושר, בעזרת ידע שהוא צובר כעיתונאי רכילות מתחיל ובעזרת יכולות הפיתוי שלו כלפי עשירות צרפת. רוברט פטינסון ("מים לפילים") מככב בסרט ולצידו כריסטינה ריצ'י ("מונסטר"), אומה תורמן ("עלובי החיים") וקריסטין סקוט תומס ("הפצוע האנגלי")

14/06/2012

פרומתאוס - הסרט "פרומתאוס" מחזיר את הבמאי רידלי סקוט ("הנוסע השמיני") לז'אנר סרטי המד"ב שהוא עזר לעצב בשנות ה-70. הסרט מספר על צוות חוקרים שבוחנים את קצה הגבולות שלהם מבחינה פיזית ומנטלית, בעולם חדש שתרם נחקר. צוות השחקנים המרשים כולל את גיא פירס ("ממנטו"), שרליז ת'רון ("מונסטר"), מייקל פסבנדר ("X-מן ההתחלה"), ואידריס אלבה ("לות'ר").

טריילר "פרומתאוס"


העולם מצחיק"העולם מצחיק" הוא דרמה קומית ישראלית של הבמאי שמי זרחין ("אביבה אהובתי"). הסרט מספר על מקבץ של דמויות שלכל אחת ישנה את הבעיה והמשימה של לסדר מחדש את עולמן או לפחות להתמודד איתו. בסרט משחקים כמעט כל השחקנים בארץ (אני לא צוחק).


זה הבן שלי - קומדיה רדודה של אדם סנדלר, הסיבה היחידה לראות את הסרט היא כי אתם אוהבים את אדם סנדלר. הסרט מספר על אבא שעובר לגור עם הבן שלו רגע לפני החתונה של הבן, והוא מתחיל להתכתש עם הכלה לעתיד, דבר שלא עוזר לטקס העתידי.

21/06/2012

מדגסקר אולפני דרימווקס אנימציה חוזרים בשלישית עם מרטי הזברה, אלכס האריה ושאר החבורה במסע שלהם בחזרה הביתה לניו-יורק ממדגסקר. הפעם הם יוצאים לסיבוב באירופה כשהם מצטרפים לקרקרס נודד. את הסרט מביים אריק דרנל שביים את השניים הקודמים, וכל החבורה הישנה חוזרת עם בן סטילר, כריס רוק, דיויד שווימר, סשה ברון כהן, ג'דה פינקט סמית' ואנדי ריכטר.

רוק לנצח - המחזמר המצליח מברודווי הופך לעיבוד לקולנוע. את הסרט מביים אדם שנקמן שביים בהצלחה את הסרט "היירספריי". המחזמר הקומי משלב בתוכו מספר רב של שירים מאגדות הרוק של התקופה בהם: סטיקס, ג'ורני, פאט בנטאר, טוויסטד סיסטר, סטיב פרי ובון ג'ובי. אחד הנקודות שגם מעודדות היא שמייקל ארדן שכתב את התסריט של "צעצוע של סיפור 3" עיבד את המחזמר לסרט.

28/06/2012

קוסמופוליס - "קוסמופוליס" הוא סרטו של דיוויד קרוננברג ("אקזיסטנז") על פי ספרו של דון דלילו. אריק פרקר הוא מולטי מליונר בן 28, שדרכו אל הספר הופכת למסע ביזארי לאורך מנהנטן שכולל סדרת מפגשים עם אנשים מוזרים ומטורפים יחדיו. רוברט פטינסון ("מים לפילים") מגלם את המולטי מיליונר.

28/06/2012

אמיצה- "אמיצה" הוא סרטם החדש של  פיקסר ("צעצוע של סיפור") מאולפני דיסני. העלילה מספרת על נסיכה סקוטית בשם מרידה שמתחילה בטעות מהומה בממלכה לאחר שהיא מפרה מנהג קדוש. את קולה של הנסיכה עושה קלי מקדונלד שאולי חלקכם מכיר מ"אימפרית הטיילת". לצידה משתפים את קולם בסרט אמה תומפסון, בילי קונולי וקרייג פרגסון.


טריילר "אמיצה"


עידן הקרח 4: יבשת בתנועה - אם התגעגעת לסקארט, אז הוא חוזר. חבורת עידן הקרח של אולפני פוקס חוזרת בפעם הרביעית להתמודד הפעם עם תזוזת היבשות. לאחר שסקארט גורם במרדף שלו אחר הבלוט לתזוזת יבשות סיד מתאחד עם משפחתו האבודה, אבל האם הוא יצליח לחזור הביתה לאחר האיחוד? לסרט הרביעי חוזרים ריי רומנו, דניס לירי, ג'ון לגויזאמו וג'וש פק כסקארט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה