דפי מידע

יום שישי, 7 באוקטובר 2011

השבוע שלי עם מרלין – (2011) - My Week with Marilyn


"הנסיך, נערת השעשועים ואני" הוא ספר שפורסם לפי יומנו של הקולנוען קולין קלארק על התקופה שבה בילה עם מרלין מונרו על הסט של הסרט "הנסיך ונערת השעשועים". ביומן שיצא לאור היה חסר שבוע אחד שפורסם רק לאחר 40 שנה, הסרט מספר על אותו שבוע שהיה חסר ביומן.  במאי הסרט הוא סיימון קרטיס שעבד עד עכשיו בעיקר לסרטים עבור טלוויזיה הבריטית, לעומת זאת צוות השחקנים שלו כולל שמות גדולים מעולם הקולנועמישל וויליאמס משחקת את מרלין מורנוקנת' בראנה הוא לורס אוליביה ואדי רדימיין הוא קולי קלארק.

ז'אנר: דרמה | ביוגרפיה
במאי: סיימון קרטיס – סרט ביכורים
תסריט: אדריאן הודג'ס – ("תום ווויב")
שחקנים: מישל וויליאמס, אדי רדימיין, קנת' בראנה, ג'ודי דנץ', דומינק קופר,אמה ווטסון, ג'וליה אורמונד, דוגארי סקוט, טובי ג'ונס, דרק ג'קובי.
מועד הפצה: 23/11/2011 (ארה"ב) | 12/01/2012 (ישראל)
פרסים: פרס השחקנית (מישל וויליאמס - גלובוס הזהב 2012), פרס השחקנית (מישל וויליאמס - קהילת המבקרים של בוסטון, שיקגו, דאלס, פלורידה, טורונטו, ולאס ווגאס 2011), שחקנית השנה - (מישל וויליאמס - פסטיבל הסרטיל של הוליווד 2011), פרס השחקנית (מישל וויליאמס - פסטיבל הסרטים פאלם ספרינג 2011)

עלילה:
בתחילת הקיץ של שנת 1956, קולין קלארק בן ה-23 עוזב את אוקספורד לנסות את צעדיו הראשונים בעולם העסקים של הקולנוע, הוא עובד כעוזר פשוט על סט הצילומים של "הנסיך ונערת השעשועים". בסרט משתתפים סר לורנס אוליביה וכוכבת הקולנוע מרלין מונרו שנמצאת גם בירח הדבש שלה באנגליה עם בעלה החדש ארתור מילר. לאחר שבעלה חוזר לארצות הברית קולין קלארק לוקח את מרלין ומראה לה את התענוגות של אנגליה.


רוטן טומטוס: 84%
IMDB: 7.5 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה