דפי מידע

יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

עלובי החיים – (2012) - Les Miserables


סיפורו של ויקטור הוגו מעובד למחזמר בכיכובום של יו ג'קמן וראסל קראו. הסיפור הקלאסי מתרחש בצרפת של המאה ה-19 ועוקב אחר ז'אן ולזא'ן עני שנאסר לאחר שגנב ככר לחם. אך בהמשך הופך להיות ראש עיר אבל שוטר בשם ז'אבר מקדיש את חיו לרדוף אחריו ולחשוף אותו. את המחזמר מביים טום הופר הבמאי של "נאום המלך" ו"לונגפורד".  הספר שנכתב בשנת 1862 הפך למחזמר רק בשנת 1980 המחזמר הוצג גם בברודווי בשנת 1987 וזכה ב-5 פרסי טוני.

ז'אנר: מחזמר
במאי: טום הופר – ("נאום המלך")
תסריט: לפי סיפור של ויקטור הוגו | וויליאם ניקולסון – ("גלדיאטור")
שחקנים: יו ג'קמן, ראסל קרואו, הלנה בונהם קרטר, אן האתאווי.
מועד הפצה: 14/012/2012 (ארה"ב) | לא ידוע (ישראל) 

עלילה:
הסרט מספר על ז'אן ולז'אן שנכלא כדי לרצות עונש לא צודק בבית סוהר לאחר שגנב כיכר לחם. לאחר שהוא בורח מבית הכלא הוא הופך להיות ראש עיר לאחר שרשרת מקרים יוצאת דופן. ואלז'ן מתאהב בפאנטן הענייה ומחליט לדאוג לה, אך היא נפטרת זמן לא רב לאחר מכן. הוא מאמץ את ביתה קוזט ומגדל אותה במטרה לגונן עליה מפני העולם מסביב.  בעוד ולז'אן מתקדם בתפקידו השוטר ז'אבר מקדיש את חייו לרדיפתו של ואלז'ן בכל מחיר.


עד שיהיה טריילר  אפשר לצפות בטריילר למחזה שמציג הווסט אנד


מידע נוסף
אז מי שישאל מה הקשר לוולברין ולגדיאטור לשיר במחזמר הנה התשובה. יו ג'קמן התחיל את קריית המשחק שלו  במחזמר "היפה והחיה" ולאחר מכו הוא פרץ לתודעה על תפקידו במחזמר אוקלהומה שהופיע בווסט אנד בלונדון בשנת 1998, הוא גם זכה בפרס הטוני על תפקידו במחזמר "הילד מארץ עוץ". מצידו של ראסל קראו ניתן לצפות בו מזמר לו בלהקה שהוא מופיע בה כסולן.

תגובה 1:

  1. בישראל הוא יוצא ב31 בינואר! אני הולכת לשם!

    השבמחק