דפי מידע

יום שבת, 3 בספטמבר 2011

ידידים פלוס – (2011) - Friends With Benefits


הבמאי וויל גלוק מביא לנו קומדיה רומנתית שאולי תצליח כמו "באה בקלות" לתת לנו יותר מעוד סתם קומדיה רומנתית סתמית. הסרט מספר על זוג ידידים שמחליטים להוסיף סקס למערכת היחסים שלהם. למרות כל מה שהם למדו מהקומדיות הרומנטיות של הוליווד הם מחליטים להשאיר את הרגשות מחוץ לקשר שלהם. אבל האם הקשר המושלם הוא באמת כזה מושלם? בסרט מככבים ג'סטין טימברלינק, מילה קוניס ואמה סטון שהופיעה בסרטו הקודם של וויל גלוק "באה בקלות".

ז'אנר: קומדיה | רומנטית
במאי: וויל גלוק  – ("באה בקלות - Easy A")
שחקנים: ג'סטין טימברלייק, מילה קוניס, אמה סטון, וודי הארלסון, פטרישה קלרקסון, ריצ'רד ג'נקיס, ג'נה אלפמן, אנדי סמברג.
מועד הפצה: 22/06/2011 (ארה"ב) | 08/09/2011 (ישראל)

עלילה:
ג'יימי היא מגייסת כישרונות שמשכנעת את דילן להגיע לניו יורק לקבל עבודה. למרות המשיכה ביניהם שניהם מבינים את הסיבות שגרמו להם להתרחק ממערכות יחסים. הם מחליטים לבדוק מה יקרה אם הם ישאירו את הרגשות שלהם מחוץ לקשר ולהשאיר את מערכת היחסים שלהם פיזית בלבד. דילן וג'יימי משוכנעים שמה שהם פיתחו באמת יכול לעבוד למרות מה שאומרים הסובבים להם, אבל מערכת יחסים שנבנתה להיות חסרת סיבוכים מסתברת שהיא לא פחות מורכבת ממערכת יחסים רגילה עם רגשות.




סיכום ביקורות:
לקבל אהדה של 73% מהמבקרים לקומדיה רומנית זה דבר שמושך את תשומת הלב. הקהל נותר לסרט ציון ממוצע של 6.8 שזה די עוזר להבין שמדובר במשהו טוב. הכימיה בין טימברלייק וקוניס מקבל את מירב התשבחות, המבקרים מצביעים גם על העבודה הטובה של הבמאי להביא קומדיה רומנטית עכשווית ומצחיקה. ציתותי מבקרים: ריצ'ארד רופר, Richard Roeper.com,"הקומדה הרומנטית של השנה" אריק ד. שניידר, Film.com, "הסרט מצליח, תודות לכימיה הקומית בין שני השחקנים המובילים להנחיה השנונה של וויל גלוק" לסיכום: אם אתם רוצים לראות קומדיה רומנטית קלילה וטובה כנראה שזאת תהיה הבחירה הכי טובה שאפשר למצוא בזמן הקרוב.
IMDB:6.8

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה