דפי מידע

יום שני, 8 באוגוסט 2011

סיקור על הסרטים שיציגו בפסטיבל הסרטים בטורונטו


פסטיבל הסרטים ה-36 של טורונטו הכריז על 53 הסרטים בקטגוריית גאלה וההקרנות המיוחדות כחלק מהמערך של הפסטיבל השנה. פתיחת הפסטיבל תהיה ב-8 לספטמבר ותמשך עד ה-18 לספטמבר בטורונטו שבקנדה. בערב הפתיחה יוקרן הסרט הדוקומנטרי "מהשמים מטה" של הבמאי דייויס גוגנהיים. בין הסרטים שיוקרנו בפסטיבל הם הסרטים 50/50, דרייבר, מלנכוליה, חמאה, כדור כסף וטוויקסט של קופולה. ברשימה למטה ניתן לסקור את קטגוריית סרטי הגאלה שיוצגו בפסטיבל.

את הפסטיבל יפתח הסרט "מהשמיים מטה" From the Sky Down.
(במאי: דייויס גוגנהיים)
עשרים שנה לאחר שלהקת יו-2 הוציאה את אלבומם "אכטונג בייבי", דייויס גוגנהיים ("ממתינים לסופרמן", " אמת מטרידה") משרטט מחדש את האלבום החדשני של הלקה עם ראיונות חדשים, סיפורים ותמונות חדשות מברלין ודבלין. – זאת הפעם הראשונה ב-36 השנים של פסטיבל טורונטו שסרט דוקומנטרי פותח את הפסטיבל.

אלברט נובס
במאי: רודריגו גרסיה | שחקנים: גלן קלוז
סרט דרמה תקופתית אירי שמספר על צוות עובדים בבית מלון יוקרתי בדבלין במאה ה-19, ועל אלברט נובס שהוא אישה שמחופשת לגבר בשביל להתחמק מחיי עוני.

חמאה
במאי ג'ים פילד סמית' | שחקנים: אוליביה ויילד יו ג'קמן
קומדיה שמתרחשת במרכז ארה"ב, נערה מאומצת מגלה את הכישרון של בגילוף חמאה, היא מוצאת את עצמה בעימות מול אישה אמביציוזית מקומית בתחרות השנתית.

שיטה מסוכנת
במאי: דיויד קרוננברד | שחקנים: קירה נייטלי, ויגו מורטנסן, מייקל פסבנדר
ערב מחלמת העולם הראשוננ, ציריך ווינה הן התפאורה של סיפור אפל על תגלית אינטלקטואלית וסקסואלית. נשאב מתוך האירועים האמיתים,הסרט "שיטה מסוכנת" נותן הצצה לתוך היחסים הסוערים של הפסיכיאטר הצעיר קארל יאנג, המנטור שלו פרויד, וסבינה ספילריין אישה צעירה יפה ומתוסבכת שמערערת את הקשר ביניהם.


אירוע משמח - A Happy Event
במאי: רמי בזנקון | לואיס בורגואין
סרט צרפתי שאמור לשבור את הטאבו של הריון דרך יומן טרגי של אישה אשר הופכת לאם.

במאי: ג'ורג' קלוני | שחקנים: ראיין גוסלין, פול ג'יאמט, פיליפ סימור הופמן וג'ורג קלוני.
הסיפור עוקב אחרי עובד קמפיין בן עשרים ומשהו בשם סטפן מיירס והמהלכים המלוכלכים שהוא מבצע בקמפיין  כדי לגבור על סנטור מתחרה. הסרט מבוסס על מחזה שהיה מבוסס על קמפיין הבחירות המרשים של הווארד דין בבחירות המקדימות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2004.

הליידי - The Lady
במאי: לוק בסון | שחקנים: מישל יאו, דיויד טווילס
סיפורה של האקטיביסטית פרו דמוקרית אונג סן סו צ'י ובעלה, הסופר והאקדמאי מייקל אריס. זה סיפור על מסעה של אישה שנמצאת בליבה של התנועה הדמוקרטית בבורמה. ועל סיפור אהבתם של הזוג וזאת למרות המרחק, הפרידה הממושכת.

במאי: בנט מילר | בראד פיט, פיליפס סימור הופמן, ג'ון היל
סיפורו האמיתי של בילי בין הבעלים שקבוצת הבייסבול הכושלת של אוקלנד שנאלץ לבנות מחדש קבוצה בתקציב מזערי, ובעזרת אנליסט הוא ממציא שיטה חדשה לרכוש שחקנים, ובכך משנה את הפנים של קבוצות הבייסבול. את התסריט כתב אהרון שורקין ("השרת החברתית")


שלום, אהבה ואי-הבנה. - Peace, Love, & Misunderstanding
במאי:ברוס ברדפורד | שחקנים:ג'ין פונדה, קטרין קינר, צ'ייס קרופורד
הבמאי של "הנהג של מי דייזי" מביא לנו סיפור על עורכת דין ניו-יורקרית עצבנית לוקחת את שני הילדים שלה לבקר את סבתם ההיפית בבית החווה שלה באזור הכפר של ארה"ב.

קח את זה ואלס
במאית: שרה פולי | שחקנים: מישל וויליאמס, סת' רוגן, שרה סילברמן,
סיפור מר מתוק על בחורה שמתלבטת בבחירה בין שתי אהבות.

W.E
במאית: מדונה | שחקנים: אבי קורניש, נטלי דורמר, אוסקר איסאק
דרמה רומנטית שמספרת על הרומן בין המלך אדוארד השמיני וגרושה אמריקאית בשם וואליס סימפסון. זה סרטה השני של מדונה בתור במאית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה