דפי מידע

יום שבת, 6 באוגוסט 2011

העור בו אני חי - (2011) - La Piel Que Habito


הבמאי הספרדי המצליח פדרו אלמודובר חוזר לשתף פעולה עם אנתוניו בנדרס בסרט "העור בו אני חי". הסרט מספר על מנתח פלסטי שמחליט להביא את הנקמה לתועלת האישית והמדעית שלו, והוא מצליח לעשות זאת בדרך אלמודוברית ביותר. טרי ג'נקוט כתבה את הרומן הצרפתי שעל פיו נכתב התסריט לסרט, שם הספר הוא " Mygale" וידוע גם בשם "טרנטלה".

ז'אנר: דרמה | סרט זר – 117 דקות (ספרד)
במאי: פדרו אלמודובר – ("הכל אודות אמא")
תסריט: לפי ספרו של טרי ג'נקוט | פדרו אלמודובר - ("דבר אליה")
שחקנים: אנטוניו בנדרס, אלנה אניה, מריסה פרדז.
מועד הפצה: 17/08/2011 (צרפת) | 13/10/2011 (ישראל)                  
                                                           
עלילה:
מאז שאשתו נשרפה בתאונת דרכים, דר' רוברט לדג'רד, מנתח פלסטי מצליח, מפתח אובססיה ליצור עור שהיה יכול להציל אותה. כ-12 שנים לאחר מכן, הוא מצליח ליצר עור חסין מכל פגיעה. רוברט צריך עכשיו שלושה דברים בנוסף לשנים של הניסויים: שום נקיפות מצפון, שותף ושפן ניסיונות אנושי. לגבי נקיפות המצפון הם לעולם לא היו בעיה, לגבי השותף, מרילה הייתה האישה שדאגה לו תמיד מאז שהוא נולד. לגבי שפן הניסיונות......



סיכום ביקורות:
המעטים שראו את הסרט בפסטיבל קאן משבחים מאוד את הסרט של אלמודובר. הקהל נותן לו ציון ממוצע של 8. והמבקרים נותנים לו ציון ממוצע של 7.6 . ציטוטי מבקרים: אנדרו אוהייר, Salon.com, "זה סרט שאתה פחות מתאהב בו וזה יותר סרט שאתה חייב להמליץ לחברים שלך, וזה מספיק בשביל להפוך את הסרט ללהיט".  פטר ברדו, גרדיאן, "אני יכול לומר שהסרט שמר אותי מרותק מהדקה הראשונה עד להאחרונה". לסיכום: אם אתם אוהבים את אלמודובר אתם לא צריכים את ההמלצה של אף אחד לראות אותו ואם אתם לא אוהבים את אלמדובר תנסו שוב לשנות את זה.
IMDB: 8.0

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה