דפי מידע

יום חמישי, 18 באוגוסט 2011

טיפש, מטורף ,מאוהב - (2011) - Crazy, Stupid, Love



סטיב קארל משחק בקומדיה שמספרת על גבר שהחיים שלו משתנים כאשר אשתו מתגרשת ממנו, ועכשיו הוא נאלץ לחוות מחדש את חיי הרווקות. לצד סטיב קארל מופיע ראיין גוסלינג שמשחק רווק מקצועי שעוזר לו לעמוד על הרגלים בחיים מחוץ לנישואין. את הסרט ביימו גלן פיקארה וג'ון רקואה שביימו בהצלחה את הסרט "אני אוהב אותך פיליפ מוריס"

ז'אנר: קומדיה
במאי: גלן פיקארה– ("אני אוהב אותך פיליפ מוריס"), ג'ון רקואה– ("אני אוהב אותך פיליפ מוריס ")        
שחקנים: סטיב קארל, ג'וליאן מור, ראיין גוסלינג, קווין בייקון, אמה סטון, מריסה טומיי.
תסריט: דן פוגלמן ("פלונטר" , "מכוניות")
מועד הפצה: 22/04/2011 (ארה"ב) | 15/09/2011 (ישראל)

עלילה:
לקאל ואמלי יש את החיים המושלים ביחד של החלום האמריקאי.... עד שאמלי ביקשה להתגרש. עכשיו קאל מר' בעל, צריך לנווט את סצנת הרווקות עם טיפת עזרה מרווק מקצועי שעונה לשם ג'ייקוב פאלמר, וזה לחלוטין עוזר ולא רק לקאל עצמו.


סיכום ביקורות
הקומדיה של קארל וגוסלין מקבלת את האהדה של הקהל והמבקרים ביחד. הקהל נותן לסרט ציון ממוצע של 7.9 ואל הצופים מצטרפים 73% מהמבקרים עם ביקורות חיוביות. המבקרים אוהבים את הקסם של הסרט עם תסריט חכם. הצד הפחות חיובי של המבקרים מצביע על חוסר מקוריות בתסריט ציטוטי מבקריםטום לונג, חדשות דטרויוט "זה מסוג הסרטים שיתעלמו ממנו בטקס האוסקר, אבל אין סיבה להתעלם ממנו, 'משוגע, מטופש, מאוהב' הוא סרט חכם" | רבקה מורי, About.com "זה סרט חכם, לא מתנשא על הצופים, ויש בו את הכימיה הכי טובה של השנה בין שני שחקנים ראשיים"לסיכום: קומדיה טובה, שאין סיבה לפספס אותה.
IMDB: 7.9

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה