דפי מידע

יום רביעי, 20 ביולי 2011

פו הדוב- (2011) - Winnie the Pooh



אולפני וולט דיסני מחזירים אלינו את פו הדוב ומביאים לנו מחדש סרטי האנימציה שכל כך אהבנו. זאת הרפתקה חדשה שנמשכת קצת יותר משעה בהם אנחנו נפגשים מחדש עם פו הדוב, טיגר, ארנב, חזרזיר, ינשוף, קנגה, רו ואיה החמור חסר הזנב כאשר הם מנסים להציל את כריסטופר רובין.

ז'אנר: אנימציה | לכל המשפחה – 69 דקות
במאי: סטפן ג'.אנדרסון – ("לפגוש את הרובינסונים"), דון האל – סרט ביכורים
קולות אנגלית: ג 'ים קאמינגס, קרייג פרגוסון, קני טום, טראביס אוטס, באד לוקי
דיבוב עבריתסער בדישיאוהד שחראלי גורנשטיין, יהלי מרגליתדב רייזראיציק סיידוףיעקב בוךעפרון אטקין, מיכל צפירגבריאל כהןגלעד קלטר.
מועד הפצה: 15/7/2011 (ארה"ב) | 21/07/2011 (ישראל)

עלילה:
כמו שאנחנו מכירים את פו הכל מתחיל שבטנו מתחילה לדרוש את הדבש שהוא כל כך אוהב. פו יוצא למסע שכולל תחרות למציאת זנבו של איה, ואז הוא מוצא פתק שהשאיר כריסטופר רובין "יצאתי. עסוק. אשוב בקרוב." אבל ינשוף חושד שהילד נתפס על ידי יצור שנקרא "בקרוב". החשד של ינשוף שלוח את החבורה למסע אחר הצלתו של כריסטופר מהפושע. וכך יום רגיל של פו הדוב שבו הוא מחפש דבש, הפך למשימת הצלה.

""היום נעשה תחרות למצוא זנב לאיה"

סיכום ביקורות:
הביקורות והקהל אומרים ללכת לראות את הסרט המקסים. הקהל נותן לו ציון חיובי בממוצע של 7.3.  מצידם של המבקרים קשה למצוא מישהו שאמר דברים רעים על הסרט. חלקם נוגעים בנוסטלגיה, הם לחלוטין אומרים שהילדים הקטנים ייהנו מהסרט וכמו כמו כל סרט משפחה טוב גם המבוגרים יהנו ממנו. 91% מהמבקרים נותנים לסרט ציון חיובי. ציטוטי מבקריםטום לונג, חדשות דטרויט "זה אכן פו הישן והטוב, שום דבר לפחד ממנו, שום רובוטים בחלל, או רוצחים סידרתים שהוספו לצוותקולין קוברט, מניאפוליס סטאר טריביוט ""פו הדוב" הוא אכן קערה מלאה דבש"
IMDB: 7.3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה