דפי מידע

יום שני, 18 ביולי 2011

התגלית של הוגו – (2011) - Hugo


מי חשב שהבמאי של "נהג מונית", "החברה הטובים" ו"השור הזועם" יעשה סרט הרפתקאות לילדים, אבל הנה זה קורה ב"הוגו". מרטין סקורסזה מביא לנו עיבוד בתלת מימד לספר "התגלית של הוגו קברה" של בראיין ססלזניק. הסרט מספר על הוגו, יתום שחי בתחנת הרכבת של פריז בשנות ה-30 והוא מנסה לחקור את היעלמותו של אביו בעזרת נערה מוזרה שהוא פוגש. בסרט מככבים קלואי מורטז, ג'וד לאו, סשה ברון כהן ובן קינגסליאת הוגו מגלם אסה באטרפילד ששיחק ב"נער בםיג'מת הפסים"

ז'אנר: מיסתורין | לכל המשפחה
במאי: מרטין סקורסזה – ("שאטר איילנד")
תסריט: לפי ספרו של בראיין סלזניק | ג'ון לוגן ("גלדיאטור")
שחקנים: קלואי מורטז, אסה באטרפילד, ג'וד לאו, בן קינגסלי, סשה ברון כהן, אמלי מורטימור, ריי ווינסטון, כריסטופר לי, ריצ'רד גריפיטס, פרנסס דלה טור, מייקל שטולברג.
מועד הפצה: 23/11/2011 (ארה"ב) | 16/02/2012 (ישראל)      
פרסים: פרס הבמאי (מרטין סקורסזה - גלובוס הזהב 2012), פרס הבמאי (סקורסזה - קהילת המבקרים של בוסטון),  פרס הבמאי - (סקורסזה - קהילת המבקרים של וושינגטון), 
                                               
עלילה:
הוגו הוא יתום שאיבד את אביו, הוא חי בתוך פתח סודי בקיר של תחנת הרכבת של פריס של שנות השלושים. בעזרתה של ילדה קצת מוזרה הוא חוקר את העלמותו המסתורית של אביו, ומה עומד מאחורי בעל חנות הצעצועים שנמצא קומה מתחתיו. המפתח למסתורין נמצא כנראה בבובה מכנית שהוא קיבל מאביו ובמרכזה מנעול עם פתח בצורת לב.
רוטן טומטוס:97%
IMDB:8.7




"זה ארץ לעולם לא , ארץ עוץ ואי האוצר ביחד."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה