דפי מידע

יום שני, 13 ביוני 2011

האם הבמאי של הסרט האנמציה "9" יביים סרט על תומס הקטר?


במאי הסרט "9" משנת 2009 נמצא במגעים לביים את סרט הקולנוע תומס הקטר על בסיס ספר הילדים והסדרה גם כן. אמנם הסרט הנוכחי אמור להיות שונה לחלוטין מהאווירה של הסרט המעולה "9". אבל הבמאי שיין אקר הוכיח שהוא יכול להוציא מתחת לידיו סרט איכותי. עד כמה מעניין את רוב האנשים תומס הקטר? התשובה היא כנראה שלא יותר מידי. אבל לאנשים שגדלו עליו יותר ויותר נכון למשפחה שרוצה לקחת את הילדים לקולנוע כנראה שהסרט הזה יהיה התשובה המוצלחת לדרישה הזאת.


אקר שהפך לפני קצת יותר משנה לאב. מספר שהתינוקת שנולדה לו, הכניסה אותו לקצב חיים שונה ואפשרה לראות את העולם דרך העיניים שלה. הסרט שישתמש בעולם של תומס הקטר, יספר על ילד שהתרחק מאביו ונכנס לתוך העולם שנקרא סודור שם נמצא תומס הקטר. הילד מגלה שאביו ביקר בעולם בעבר כילד והדבר אולי יצליח להחזיר שוב את הקשר בינו לבין אביו. אז במידה ויש לכם ילדים קטנים תכינו את עצמכם לא רק ללכת לסרט אלה גם להכין את עצמכם לרכישת צעצועים בדמותם של תומס והחברים.

תגובה 1:

  1. העלילה היא באמת אכזבה גדולה. היא מתמקדת יותר באבא ובנו מאשר בתומס וחבריו, בדומה ל-"תומס ומסילת הקסמים" (יותר כמו "תחנת זמן נוצץ: הסרט").

    השבמחק