דפי מידע

יום ראשון, 12 ביוני 2011

ליל האימה: תלת מימד – (2011) - Fright Night


קומדית האימה " לילה האימה" היא עיבוד חדש לסרט באותו שם משנת 1985, ייתכן שחלקנו מכירים את הסרט גם בשם "מי מפחד מהשכן ממול". הסרט מגולל את סיפורו של צ'רלי ברוסטר נער שהכל הולך לו עד שהוא מגלה שהשכן שלו הוא ערפד. בסרט מככב קולין פארל ולצידו השחקן העולה אנטון ילצ'ין ("סטארטראק")


ז'אנר: אימה | קומדיה – בהפקה
במאי: קרייג גילספי – ("מר וודקוק")
תסריט: לפי ספרו של טום הולנד | מרטי ניקסון ("אני מספר ארבע")
שחקנים: קולין פארל,אנטון ילצ'ין, טוני קולט, כריסטופר מינטז, דיויד טננט, אימוגן פוטס.
מועד הפצה: 19/08/2011 (ארה"ב) | 18/08/2011 (ישראל) 

עלילה:
 לצ'רלי ברוסטר יש סופסוף כל מה שהוא רצה. הוא מסתובב עם האנשים הנכונים , הוא יוצא עם הנערה הכי מבוקשת בתיכון. למען האמת הוא כל כך מגניב שלא אכפת לו אפילו להעליב את החבר הטוב שלו. אבל הצרות מגיעות ביחד עם שכן חדש בשם ג'רי שעובר לגור בבית ליד. הוא נראה כמו בחור נהדר, אבל משהוא אצלו לא ממש מסתדר שם. הבעיה היא אף אחד אחר חוץ מצ'רלי לא שם לב לכך. מה יעשה צ'רלי כאשר הוא יגלה שהשכן הוא בעצם ערפד? והאם אנשים יאמינו לו בסופו של דבר?



סיכום ביקורות: המבקרים מאוד אוהבים את המשחק של פארל בסרט הזה. לא יותר מידי, לא מאט מידי, בדיוק כמו שצריך. כלל המבקרים נותנים ציונים חיובים על הסרט. הדברים היחידים שאמרו לרעת הסרט הם שבהשוואה לסרט הראשון הוא פחות טוב למרות שיש מבקרים שטוענים שהוא לא נופל מהמקור הקהל נותן לו ציון של 6.9 קצת יותר ממוצע הציונים של המבקרים. 75% מהמבקרים נתנו לו ציון חיובי.
ציטוטי מבקרים: וויליאם גוס,Film.com "זה עיבוד מחדש מוצלח לסרט וההנאה בו מגיעה לעתים קרובות יותר מאשר חוסר ההנאה." ליאם לייסי, גלוב אנד מייל "קומדיית האימה של דרימוורקס/דיסני 'לילה האימה', נופל לקטגוריה יותר טובה ממה שציפינו לה." כריסטיאן טוטו, מה טוטו יראה? "מספר אפקטים ויזואלים בתלת מימד הם השיפור המשמעותי היחידי שהסרט הזה מציע בהשוואה למקור." לסיכום: קומדית אימה מהנה לקיץ, ניתן לראות גם בדו מימד לא חובה 3D.
IMDB:6.9

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה